Concurs între cinci grădinițe din Gorj

843

În Parcul Central din Târgu Jiu, s-a desfășurat, ieri, Concursul Național de Creație Tranzientă Integrată, strategie de evaluare a tehnicilor experimentate în cadrul pilotării conceptului G.R.L.I, concurs la care au participat cinci grădinițe din județul Gorj. Este vorba de Grădinița cu Program Prelungit „Mihai Eminescu” Târgu Jiu, Grădinița cu Program Prelungit Bălești, Grădinița cu Program Normal Nr. 27 Târgu Jiu, Grădinița cu Program Prelungit „Lumea Copiilor” Târgu Jiu și Grădinița cu Program Normal Bâlta).

„Cadre didactice, părinți și preșcolari din cele cinci unități școlare au realizat machete folosind diverse materiale din natură, temele abordate fiind în strânsă legătură cu orașul lui Brâncuși, anume „Masa tăcerii”, „Aleea scaunelor”, „Poarta sărutului”, „Coloana fără sfârșit” și Biserica Sfinții Apostoli.

Echipele formate pe grădinițe au creat tablouri, folosind elemente existente în natură, în care să se regăsească un mediu ce oferă relaxare, liniște și învățare.

La acest eveniment au participat reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Gorj, inspector școlar pentru educație timpurie – profesor Mîndruleanu Simona-Ionela, inspector pentru învățământ primar – profesor Vulpe Daniela, inspector management instituțional – profesor Staicu Marian, inspector management instituțional – profesor Răscol Gabriel, precum și Asociația „Creștini”, prin prezența doamnei Marlena Daniela Melinescu (președinte) și a părintelui Albu Marin, îndrumătorul spiritual al asociației”, potrivit Inspectoratului Școlar Județean Gorj.

1 COMENTARIU

  1. Oare ce ochi mari au făcut micuții când doamna educatoare le-a spus , ” Copii, astăzi participam la Concursul National de Creație Tranzientă Integrată, strategie de evaluare a tehnicilor experimentate in cadrul conceptului G.R.L.I. ? Te doare mintea! Uite așa încă de la grădiniță, dascălii că sa se de-a mai gongoi , mai interesanți, mai docți, ii incarca pe micuți cu tot felul de bazaconii , termeni, limbaj, denumiri, inaccesibile vârstei lor. Dacă defineau această activitate( interesantă prin partea ei practică)pe înțelesul copiilor , astfel încât să le poată spune și prietenilor de joacă la ce au participat, scopul era atins 100 % , așa , prin denumirea pompoasă a acestei activități au umbrit partea ei practică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here