49 de reclamaţii la Protecţia Consumatorilor

575

Pe parcursul lunii trecute, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au fost înregistrate un număr de 49 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor din judeţul nostru. Aspectele reclamate s-au referit la: servicii şi produse financiare – emiterea unui acord de repoziţionare cadastrală a imobilului ipotecat; tablete şi telefoane mobile defecte în termenul de garanţie; servicii de comunicaţii voce, date, TV; prestări de servicii din domeniul service auto, din care una a fost redirecţionată către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF), obiectul reclamaţiei fiind de competenţa acesteia (daune asigurate); componente IT defecte în termenul de garanţie; electrocasnice defecte în termenul de garanţie; servicii de furnizare utilităţi; nerespectarea termenelor contractuale la montarea tâmplăriei de termopan; defecte ale articolelor de încălţăminte; servicii de transport persoane (condiţii pentru persoane cu handicap); neconcordanţă între preţul afişat la raft şi cel înscris pe bonul fiscal; deficienţe ale produselor alimentare; produse cosmetice.
„Până la această dată, a fost finalizată cercetarea unui număr de 35 dintre acestea, prin aplicarea de amenzi în cuantum de 5.000 de lei şi totodată fiind dispuse şi măsuri de remediere fără costuri pentru consumatori sau de înlocuire a produselor cu deficienţe în valoare de 8.036,11 de lei”, a declarat Mădălin Giurcău, comisar-şef adjunct în cadrul CJPC Gorj.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here