Șefia a 21 de secții din Spitalul Județean de Urgență, a trei laboratoare și două servicii, disputată prin concurs!

1704

Consilierii județeni au avizat, marți, solicitarea Spitalului Județean de Urgență(SJU) Târgu-Jiu de organizare a concursurilor/examenelor de ocupare a unor funcții de conducere vacante de șef de secție, șef de laborator, șef de serviciu și de medic-șef la UPU-SMURD.În conformitate cu prevederile legale în vigoare, Spitalul Județean de Urgență Târgu-Jiu a transmis Consiliului Județean Gorj solicitarea nr. 7776/2019 de avizare a organizării concursurilor/examenelor pentru ocuparea următoarelor funcții de conducere vacante: şef de secţie la Secția Medicină Internă I; şef de secţie la Secția Medicină Internă II; şef de secţie la Secția Endocrinologie; șef de secție la Secția Cardiologie; şef de secţie la Secția Pediatrie; şef de secţie la Secția Obstetrică-Ginecologie; șef de secție la Secția Neonatologie; şef de secţie la Secția Neurologie; şef de secţie la Secția ATI I; şef de secţie la Secția ATI II; şef de secţie la Secția Chirurgie Generală I; șef de secție la Secția Chirurgie Generală II; șef de secție la Secția Ortopedie și Traumatologie; şef de secţie la Secția O.R.L.; şef de secţie la Secția Oftalmologie; șef de secție la Secția Recuperare, Medicină Fizică și Balneologie; şef de secţie la Secția Urologie; şef de secţie la Secția Boli Infecțioase; șef de secție la Psihiatrie Acuți; şef de secţie la Oncologie Medicală; șef de secție la Dermatovenerologie; șef de laborator la Laborator Analize Medicale; șef de laborator la Laboratorul de Radiologie și Imagistică Medicală (CT și RMN); șef de laborator la Laborator Explorări Funcționale; șef de serviciu la Serviciul special de prevenire a infecțiilor asociate asistenței medicale; șef de serviciu la Serviciul de Medicină Legală și medic-șef la U.P.U. – SMURD. ,,În prezent, coordonarea activității structurilor mai sus menționate este asigurată de personalul de specialitate din cadrul unității sanitare publice, delegat de către manager, în condițiile legii. Urmare a aprobării proiectului de hotărâre, procedurile de ocupare prin concurs/examen a funcțiilor de conducere vor putea fi desfășurate până la expirarea perioadei de șase luni prevăzută de lege, pentru exercitarea temporară a acestora”, transmite CJ Gorj, printr-un comunicat de presă.
A.STOICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.