Personal nou la Primăria Peştişani

603

Primăria comunei Peştișani organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, de: inspector, gradul profesional debutant în cadrul Biroului Financiar contabil; inspector, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Asistenţă Socială şi stare civilă; consilier, gradul profesional debutant în cadrul Compartimentului Agricol, fond funciar. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Pentru postul de inspector debutant în cadrul Biroului Financiar contabil se cer studii universitare de licenţă sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul Ştiinţelor Economice. Totodată, pentru postul de inspector debutant în cadrul Compartimentului Asistenţă Socială şi stare civilă sunt solicitate studii universitare de licenţă sau studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă, în domeniul Ştiinţelor Juridice, Administrative sau Asistență socială. De asemenea, pentru ultimul post vacant, acela de consilier, sunt solicitate studii universitare de licenţă, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul Ştiinţelor Inginereşti, precum şi cunoştinţe operare PC: (Microsoft Office, AUTOCAD) – nivel mediu.
Proba scrisă a concursului va avea loc pe 17 noiembrie, la ora 11.00, în timp ce proba de interviu va fi susţinută pe 19 noiembrie. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.