Noi angajări la primăriile din Gorj

613

Administraţiile publice locale din judeţ fac noi angajări. În acest sens, primăriile comunelor Schela, Săcelu şi Dragoteşti au scos la concurs noi posturi vacante.

Primăria comunei Săcelu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de execuție, vacante, de asistent medical comunitar. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească toate condițiile generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: adeverinţă/diplomă de absolvire şcoală postliceală, echivalent studii liceale sanitare; vechime în specialitate – 1 an. Proba scrisă a concursului va avea loc pe 10 noiembrie, la ora 10.00, iar interviurile vor fi susţinute pe 12 noiembrie, la aceeaşi oră.
Şi Primăria comunei Dragotești organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei contractuale de execuție, vacantă de asistent medical comunitar din cadrul Compartimentului Asistenţă Socială şi Stare Civilă. Singura condiţie specifică pentru ocuparea postului vacant din cadrul Primăriei Dragoteşti este ca viitorii candidaţi să fie absolvenţi de studii medii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat. Termenul limită pentru depunerea dosarelor expiră mâine, 23 octombrie. Proba scrisă a concursului va fi susţinută în data de 10 noiembrie, ora 10.30, iar interviurile se vor desfăşura două zile mai târziu.
O altă administraţie publică locală din judeţ care face angajări este Primăria Schela, care organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției publice de execuție, vacantă, de inspector, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Impunere, Constatare, Control, Impozite şi Taxe Locale. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă – respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Economice sau Juridice; cunoştinţe operare calculator: Microsoft Office – modulele Word și Excel – nivel mediu.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 23 noiembrie 2015, ora 10.00 – proba scrisă; 25 noiembrie 2015, ora 10.00 – proba interviu. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 şi se vor depune în termen de 20 zile de la publicarea anunţului.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.