În mai puţin de o lună, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj s-au depus 18 reclamaţii. Nemulţumiţi, oamenii reclamau, printre altele, aspecte privind modificarea clauzelor contractuale din contractele de creditare sau modificarea ofertelor turistice.
În perioada 01 – 30 aprilie 2014, la CJPC Gorj au fost înregistrate un număr de 18 petiţii, 15 dintre ele au fost soluţionate, 3 rămânând în lucru. Principalele nemulţumiri din partea consumatorilor gorjeni reclamau aspecte privind respectarea condiţiilor legale de acordare a garanţiei pentru produse nealimentare, modificarea clauzelor contractuale din contracte de creditare, modificarea ofertelor turistice, indicarea incompletă a preţurilor şi tarifelor. “Urmare a cercetării reclamaţiilor au fost dispuse măsuri de înlocuire a produselor, reparaţii fără costuri sau restituirea contravalorii produselor pentru cele constatate cu deficienţe în suma totală de 13.083 lei. Având în vedere deficienţele reclamate şi constatate întemeiate au fost aplicate 2 amenzi în valoare de 2000 lei”, a precizat Mădălin Giurcău, comisarul-şef al CJPC Gorj.
Andrada Bărăitaru