MEC: Modalitățile de continuare a activităților din învățământul preuniversitar, stabilite în funcție de evoluția situației epidemiologice

1723

Ministerul Educației și Cercetării a venit, luni, cu o serie de precizări legate de desfășurarea activității didactice în acest an școlar, în contextul în care, recent, în spațiul public au fost vehiculate diverse informații legate de acest subiect.

Ministerul Educației și Cercetării a reamintit că, în conformitate cu prevederile Ordinului de ministru nr. 5.972/8.11.2020, începând cu data de 9 noiembrie, au fost suspendate, pentru o perioadă de 30 de zile, toate activităţile didactice care impun prezenţa fizică a preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ, iar o decizie referitoare la desfășurarea/continuarea activității didactice în anul școlar 2020-2021 se va lua în funcție de evoluția situației epidemiologice. ,,În conformitate cu prevederile ordinului de ministru nr. 5.972/8.11.2020, începând cu data de 9.11.2020 au fost suspendate, pentru o perioadă de 30 de zile, activitățile didactice care impun prezența fizică a preșcolarilor și elevilor în unitățile de învățământ preșcolar, primar, gimnazial, liceal și postliceal. Menționăm că, în funcție de evoluția situației epidemiologice care a generat decizia inițială de suspendare și de hotărârile Comitetului Național pentru Situații de Urgență, Ministerul Educației și Cercetării va analiza și stabili modalitățile de continuare a activităților din învățământul preuniversitar, iar opinia publică va fi informată în timp util”, se arată într-un comunicat de presă al MEC, în care se mai precizează că ,,în această perioadă, în care cursurile nu se pot desfășura „față în față”, procesul didactic este organizat în sistem online, conform Metodologiei-cadru privind desfășurarea activităților didactice prin intermediul tehnologiei și al internetului, precum și pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, aprobată prin ordinul ministrului Educației și Cercetării nr. 5.545/2020. În situațiile în care procesul didactic întâmpină dificultăți, inspectoratele școlare județene/Inspectoratul Școlar al Municipiului București și unitățile de învățământ preuniversitar au obligația să asigure resursele educaționale pentru elevii care nu au acces la tehnologie informațională și internet”.
R.L.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.