Târgujienii pot depune cereri pentru ajutoarele de încălzire. De când!

620

Primăria Municipiului Târgu Jiu anunță că, începând cu data de 14 octombrie 2024, demarează acțiunea de preluare a cererilor pentru acordarea ajutorului de încălzire a locuinței și a suplimentului pentru energie, aferente sezonului rece 2024-2025.

„Direcţia de Protecție Socială din cadrul Primăriei Municipiului Târgu Jiu informează cetăţenii din municipiu că, potrivit prevederilor Legii nr. 226 din 16 septembrie 2021 privind stabilirea măsurilor de protecție socială pentru consumatorul vulnerabil de energie, începând cu data de 14 octombrie 2024, se pot depune cererile pentru acordarea ajutorului de încălzire și a suplimentului pentru energie pentru sezonul rece 2024- 2025, în cadrul celor două locații de primire, potrivit următorului program:

  1. Locația din str. Brănișteanu Stanciovici (Clubul ,,Vârstei a Treia”), de luni până vineri, în intervalul orar 8,00 –17,00.
  2. Sediul Direcției de Protecție Socială, din str. Oltețului nr.5, de luni până vineri, în intervalul orar 8,00 –17,00.

Formularele pentru acordarea ajutorului la încălzire a locuinţei sunt disponibile în locațiile mai sus menționate începând cu data de 14.10.2024”, anunță municipalitatea.

Pentru încălzirea locuințelor cu energie electrică, cererile se depun numai la sediul Direcției de Protecție Socială Târgu Jiu.

Ajutoarele pentru încălzirea locuinței se acordă pentru perioada sezonului rece noiembrie 2024 – martie 2025, iar suplimentele pentru energie pentru perioada noiembrie 2024 – octombrie 2025.

Venitul mediu net lunar până la care se acordă ajutorul pentru încălzirea locuinței și suplimentul pentru energie este de 1.386 lei/persoană, în cazul familiei, și de 2.053 lei, în cazul persoanei singure.

Cererea trebuie să fie însoțită de următoarelor documente (după caz):

  1. a) acte de identitate ale tuturor membrilor de familie ( B.I., C.I., C.N., C.P.), copie + original pentru verificarea conformității;
  2. b) certificate de căsătorie (copie);
  3. c) certificate de deces(copie);
  4. d) documente care să ateste venitul (adeverință de salariu, cupon de pensie, adeverință de șomaj);
  5. e) hotărârea de încuviințare a adopției, de plasament familial al copilului, potrivit legii (copie);
  6. f) hotărârea de divorț (copie);
  7. g) actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator (copie);
  8. h) certificat de încadrare într-un grad de handicap (copie);
  9. i) dovada actului de spațiu (contract vânzare-cumpărare, contract închiriere, comodat însoțit de actul în baza căruia s-a făcut comodatul etc.);
  10. k) adeverință asociație cu numărul de persoane;
  11. l) facturi de furnizare a energiei termice/energiei electrice/gazelor naturale (copie);
  12. m) certificat înmatriculare autoturism (copie).

Documentele se prezintă în copie și original pentru verificarea conformității.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.