Zeci de vagoane de marfă ale CFR, scoase la vânzare de Finanțele din Gorj

1057

Administrația Județeană a Finanțelor Publice (AJFP) Gorj, prin Serviciul Colectare și Executare Silită Persoane Juridice, scoate la licitație publică un număr de 23 de vagoane de marfă amplasate la punctele de lucru Târgu-Jiu, Bumbești-Jiu, Amaradia, precum și în Motru – sat Însurăței și comuna Dragotești, proprietate a debitorului Societatea Națională de Transport Feroviar de Marfă CFR-Marfă SA.

Prima procedură de vânzare va avea loc în ziua de 26 septembrie 2023, ora 11:00, la sediul AJFP Gorj din Târgu-Jiu, când se scot la licitație 11 vagoane de transport marfă amplasate la punctele de lucru din Târgu-Jiu, Bumbești-Jiu și Amaradia, proprietate a debitorului Societatea Națională de Transport Feroviar de Marfă CFR-Marfă SA. Cele 11 vagoane ale CFR, situate la punctele de lucru menționate mai sus, au un preț de pornire per bucată ce pornește de la 23.508 lei, iar cel mai scump vagon a fost evaluat la suma de 81.644 lei.

Alte 12 vagoane sunt la a treia strigare
De asemenea, pentru cele 12 vagoane de marfă scoase la licitație de Serviciul Fiscal Orășenesc Motru, procedura organizată în prezent se află la a treia strigare, prețul actual fiind unul mai scăzut față de primele două licitații organizate lunile trecute. Mai precis, conform anunțului făcut de finanțiștii din Motru, cel mai ieftin vagon din cele 12 are un preț de 9.826 de lei, iar cel mai scump poate fi adjudecat contra sumei de 36.616 lei. În acest sens, procedura de licitație este programată să aibă loc în data de 28 septembrie 2023, la ora 11:00, la Serviciul Fiscal Orășenesc din Motru.
,,Cei interesați în cumpărarea bunurilor sunt invitați să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop și până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participarea la licitație ofertanții depun, cu cel puțin o zi înainte de data licitației, următoarele documente: oferta de cumpărare conform modelului formularului aprobat prin OPANAF 987/2020, depusă direct sau transmisă prin poștă, dovada plății taxei de participare sau a constituirii garanției sub forma scrisorii de garanție bancară reprezentând 10% din prețul de pornire a licitației care se plătește în lei, în contul IBAN RO08TREZ338506701XXXXXXX, cod fiscal 4956154; împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant; pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de ORC; pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/pașaport, declarația pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul, urmând să se prezinte la data stabilită pentru vânzare și la locul fixat în acest scop. (…) Adjudecarea se face în favoarea participantului care a oferit cel mai mare preț, dar nu mai puțin decât prețul de pornire. Nu se admit oferte telefonice, telegrafice, transmise prin telex sau telefax. Taxa de participare nu se restituie ofertanților care nu s-au prezentat la licitație, celui care a refuzat încheierea procesului-verbal de adjudecare, precum și adjudecatarului care nu a plătit prețul”, se arată în anunțurile de licitație emise de Serviciul Colectare și Executare Silită Persoane Juridice, din cadrul AJFP Gorj.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here