Consilierii județeni au aprobat în ședința de la începutul acestei săptămâni, cu majoritatea, înființarea a 15 noi posturi din cadrul U.P.U.-SMURD. Funcțiile astfel create sunt contractuale de execuție și privesc trei posturi de medic specialist, specialitatea medicină de urgență, trei posturi de asistent medical principal, specialitatea generalist/medical, nivel studii M/PL/SSD/S, șapte posturi de asistent medical debutant, specialitatea generalist/medical, nivel studii M/PL/SSD/S și două posturi registrator medical debutant, specialitatea generalist/medical, nivel studii medii.
Majorarea numărului de posturi se realizează prin raportare la numărul anual de prezentări ale pacienților în U.P.U.-SMURD, respectiv 40.000 (în condițiile creșterii semnificative a numărului anual de prezentări) cu respectarea elementelor și criteriilor minime de normare aprobate prin Anexa nr. 2 la Ordinul ministrului Sănătății nr. 1706/2007, cu modificările și completările ulterioare. Astfel, se va asigura necesarul de personal de specialitate pentru realizarea serviciilor medicale specifice acestei structuri, precum și continuitatea activității în cele trei ture, în zilele de repaus săptămânal, sărbători legale, în celelalte zile în care, potrivit prevederilor legale, nu se lucrează, precum și pe perioada concediilor de odihnă. Cheltuielile de personal pentru această structură sunt finanțate de la bugetul de stat, cu respectarea prevederilor art. 98 și art. 102 din Ordinul ministrului Sănătății nr. 1706/2007, cu modificările și completările ulterioare.Modificările prevăzute în structura Organigramei și Statului de funcții ale SJU Târgu Jiu se realizează sub condiția asigurării sustenabilității financiar-bugetare a cheltuielilor de personal, astfel cum vor fi prevăzute pentru unitatea spitalicească în bugetul propriu general al județului pentru anul 2019.
A.STOICA