Șurlea (CJAS Gorj): „Se lucrează la remedierea sistemului cardului de sănătate”

762

Sistemul informatic al cardului național de sănătate nu funcționează de luni dimineață din cauza unor probleme tehnice de comunicație între unele componente. Daniel Șurlea, președintele Casei Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj, confirmă faptul că se fac eforturi pentru remedierea problemelor apărute și că, între timp, se poate lucra în sistem offline.

Sistemul informatic al cardului național de asigurări de sănătate este indisponibil din cauza unor probleme tehnice de comunicație între unele componente ale sistemului, potrivit unei informări postate, luni, pe site-ul Casei Naționale de Asigurări de Sănătate. “Astăzi, 10 octombrie, începând cu ora 10.00, sistemul informatic al cardului național de asigurări de sănătate este indisponibil datorită unor probleme tehnice de comunicație între unele componente ale sistemului. Până la anunțul remedierii problemelor apărute, confirmarea semnării prin cardul de sănătate a serviciilor medicale/prescrierii rețetelor/eliberării medicamentelor vor putea fi efectuate în modul offline”, a anunțat sursa citată.
Serviciile operate în acest interval vor trebui încărcate în Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) în maxim trei zile lucrătoare calculate de la ora zero a zilei următoare datei prestării serviciului, conform prevederilor legale în vigoare, a menționat CNAS.
Nici marți dimineața nu a funcționat sistemul cardului de sănătate. Casa Națională de Asigurări de Sănătate precizează că, până la remedierea problemelor apărute, confirmarea semnării prin cardul de sănătate a serviciilor medicale/ prescrierii rețetelor/ eliberării medicamentelor va putea fi efectuată în modul offline. “Serviciile operate în acest interval vor trebui încărcate în PIAS în maxim trei zile lucrătoare calculate de la ora zero a zilei următoare datei prestării serviciului, conform prevederilor legale în vigoare”, precizează reprezentanții CNAS pe site-ul instituției.

Șurlea: „Se lucrează…”
Daniel Șurlea, președintele Casei Județene de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj, confirmă faptul că se fac eforturi pentru remedierea problemelor apărute și că, între timp, se poate lucra în sistem offline. „Se lucrează la remedierea problemelor apărute la sistemul cardului de sănătate. Între timp, furnizorii de servicii medicale trebuie să lucreze în sistem offline”, subliniază Șurlea.
Și dr. Mihai Moisescu, președintele Asociației Patronatului Medicilor de Familie (APMF) din Gorj, confirmă faptul că se poate lucra offline, dar acesta subliniază că “s-a creat o stare generală de nemulțumire”.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.