SJU Târgu-Jiu, în topul spitalelor în care satisfacția pacienților nu există. Reacție!

1636

Spitalul Județean de Urgență din Craiova, Spitalul Județean Târgu-Jiu și Spitalul Floreasca din București ocupă primele trei locuri într-un „top al rușinii”, realizat de Observatorul Român de Sănătate.

Potrivit ONG-ului, pentru aceste spitale, gradul de satisfacție al pacienților nu contează, pentru că sub 0,1% dintre pacienții lor au completat la externare chestionare de feedback.
Reprezentanții Spitalului Județean de Urgență din Târgu-Jiu au reacționat după apariția „topului rușinii” și spun că există chestionare de feed-back ale pacienților care sunt centralizate lunar.
„Raportul mai sus menționat, emis de către Observatorul Român de Sănătate, care analizează condițiile pe durata internării și tratamentele efectuate în spital, se bazează pe completarea unui chestionar de satisfacție, de către pacient, la externare. Acest chestionar este transmis aleatoriu printr-o aplicație folosită integral de Ministerul Sănătății, aplicație la care SJU Târgu-Jiu nu are acces. Chestionarul este transmis pacientului în format electronic, pe baza datelor furnizate la internare, iar validarea lui presupune un răspuns la acesta”, au transmis reprezentanții Spitalului Județean de Urgență din Târgu-Jiu.
De exemplu, în luna mai 2020, au fost completate și raportate către Biroul de statistică un număr de 329 chestionare de feed-back, mai spun reprezentanții spitalului. „Pe baza acestora, conducerea SJU Târgu-Jiu desfășoară acțiuni menite să îmbunătățească calitatea serviciilor aduse pacienților noștri, precum și condițiile hoteliere din spital. De asemenea, pe site-ul spitalului există posibilitatea ca pacienții să își exprime mulțumirea/nemulțumirea printr-un chestionar de feed-back on-line, prin accesarea butonului «feed-back pacienți» aflat pe pagina principală, la adresa www.spitalgorj.ro”, a mai precizat SJU Târgu-Jiu.
În România, colectarea informațiilor privind satisfacția pacienților, prin chestionare completate electronic după externare, a fost introdusă prin lege, în anul 2016.
„Topul rușinii” realizat de Observatorul Român de Sănătate – spitalele românești pentru care satisfacția pacientului nu contează:
1. Spitalul Județean de Urgență din Craiova
2. Spitalul Județean de Urgență din Târgu-Jiu
3. Spitalul Floreasca din București
4. Spitalul Clinic de Urgență Sf. Pantelimon din București
5. Spitalul Clinic CF Nr. 2 din București
6. Spitalul de Urgență Petroșani
7. Spitalul Clinic Sfânta Maria din București
8. Spitalul Orășenesc Târgu-Cărbunești
9. Spitalul Municipal „Dimitrie Castroian„ din Huși
10. Spitalul de Obstetrică-Ginecologie din Ploiești.
I. IRINOIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here