Reparaţii din buzunarele “comunitarilor”, pentru maşinile de serviciu

393

politie-comunitaraPoliţiştii comunitari plătesc din buzunarul propriu dacă accidentează cumva vreo maşină de serviciu. Şi asta pentru că din cauza crizei financiare, autoturismele nu au decât asigurarea obligatorie. Aceasta, însă, îi scapă doar de repararea celeilalte maşini implicată într-un eventual accident.

Toate cele 15 maşini de serviciu ale Poliţiei Comunitare Târgu-Jiu au, la ora actuală, decât asigurarea obligatorie plătită la zi. Aceasta asigură cheltuielile de reparare, în cazul unui accident, pentru cealaltă maşină implicată însemnând că dacă unul dintre autovehiculele poliţiei este lovit, asigurarea nu acoperă costurile. „Dacă se întâmplă aşa, punem mână de la mână şi o reparăm. Până acum am avut doar mărunţişuri, cum ar fi o triplă spartă, când am pus toţi bani. S-a mai întâmplat o dată să se strâmbe o jantă dar nu a fost vina băieţilor, nu le-am imputat, am plătit noi, ca instituţie, dar e foarte greu”, a declarat Ion Tudor, şeful „comunitarilor”. Problemele pe care aceştia le au cu banii nu se opresc aici. „Primim salariile în câte două rate şi reduse. Numai sporul de noapte ne-a mai rămas dar nu m-ar mira să ni-l taie şi pe ăla. Ne descurcăm foarte greu”, a mai spus Tudor.

Maşinile nu sunt menajate

Chiar dacă maşinile sunt folosite pentru intervenţii rapide şi sunt, astfel, predispuse la accidentări, acestea nu sunt menajate deloc de către poliţişti. „Când este pusă în pericol viaţa unui om, sau poate este vorba despre o spargere la un magazin de bijuterii te mai gândeşti să te porţi cu mânuşi cu maşina? Tragem şi cu dinţii de ele, dacă este nevoie, nu ne mai gândim să le menajăm”, a completat şeful poliţiştilor comunitari. Nici carburantul nu este tocmai pe săturate. Autoturismele funcţionează cu GPL dar, potrivit lui Tudor, şi acesta se scumpeşte şi raţiile lunare sunt din ce în ce mai mici. „Avem autoturisme care consumă şi 200 de litri pe lună dar şi altele care consumă mai puţin, chiar şi 100 de litri. Dar avem nevoie de carburant. GPL-ul, totuşi, le termină mai repede motoarele, dar e mai ieftin”, a mai spus Tudor.

Dorina Cioplea

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.