Reluare de activitate la centrul pentru clienți de la Târgu-Jiu al Distribuție Oltenia

959

Distribuţie Oltenia îşi reintroduce treptat personalul în activitatea normală la birou şi reia activitatea operaţională de teren care a fost sistată/ limitată în perioada stării de urgenţă declarată la nivel naţional. Implicit și biroul de relații cu clienții de la Târgu-Jiu al operatorului a fost redeschis.

Activitatea operatorului Distribuţie Oltenia (DEO) derulată până acum cu soluţii alternative (echipele NTL, măsură, etc), precum şi o parte din personalul său vor reveni la formatul tradiţional, de birou sau în teren, cu suplimentarea condiţiilor de siguranţă. ,,Am trecut cu bine peste toată această perioadă, ne-am adaptat constant la condiţiile impuse de contextul epidemiologic şi am pus pe primul loc atât siguranţa angajaţilor şi partenerilor noştri, cât şi pe cea a consumatorilor de energie. Rămânem extrem de atenţi la nevoile personalului nostru şi al comunităţii şi luăm toate măsurile pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică în zona noastră operaţională”, a declarat Eugen Butoarcă, director executiv Distribuţie Oltenia. În perioada stării de urgenţă, operatorul Distribuţie Oltenia şi-a reorganizat activitatea operaţională astfel încât să asigure în continuare alimentarea cu energie electrică a consumatorilor din judeţele Argeş, Dolj, Gorj, Mehedinţi, Olt, Teleorman şi Vâlcea şi să diminueze cât mai mult contactul dintre angajaţii săi şi consumatori, pentru protecţia reciprocă a acestora.Începând de astăzi, 18 mai, DEO va relua gradual activităţile care presupuneau accesul pe proprietate al echipelor sale şi ale partenerilor săi: citirea contoarelor şi înlocuirea periodică a contoarelor, activitate derulată de partenerul ADREM Link; alte acţiuni legate de grupurile de măsură (sigilări, montare contoare tip SMI); acţiunile de prevenire şi combatere a fenomenului de racordare ilegală la reţeaua de distribuţie, derulate de echipele NTL, cu intrarea pe proprietate. Totodată, echipele operative Distribuţie Oltenia şi cele ale prestatorilor de servicii, vor interveni în continuare pe proprietatea consumatorilor de energie, în următoarele situaţii: remedierea deranjamentelor electrice care apar în instalaţiile de branşament de până la sau după punctul de delimitare (înaintea bornelor de ieşire din contor); pentru analiza sesizărilor/ reclamaţiilor consumatorilor, când acest lucru este imperios necesar; depistarea şi eliminarea incidentelor, efectuarea de lucrări de reparaţie accidentală a reţelei necesare pentru evitarea apariţiei unor incidente sau avarii (prevenire de avarii); restabilirea stării tehnice a reţelelor electrice şi efectuarea de lucrări provizorii executate în condiţii deosebite, necesare realimentării cu energie electrică a consumatorilor; reparaţia reţelelor electrice, în situaţii care impun risc de incendiu sau de electrosecuritate. Este important de menţionat faptul că turele operative Distribuţie Oltenia respectă o serie de măsuri de siguranţă la momentul intervenţiei în reţea (sunt echipate cu măşti, mănuşi, ochelari şi echipamente de protecţie), iar în cazul intervenţiilor la locurile de consum în care se află persoane în izolare, respectiv carantină, vor fi însoţite de echipe ISU / DSP şi vor aplica o procedură specială.

Măsuri de siguranță pentru personal
Legat de reintegrarea personalului DEO şi reluarea activităţii în formă tradiţională, la birou, operatorul a implementat o serie de măsuri de protecţie suplimentare: reintegrarea personalului în clădirile DEO se va realiza etapizat, până la finalul lunii iunie, 1/3 din angajaţi urmând să revină la activitatea tradiţională; fiecare angajat va primi materiale de protecţie (măşti, mănuşi) pentru fiecare zi în care îşi va desfăşura activitatea de la birou; accesul în clădirile DEO este restricţionat pentru terţi; nu vor fi efectuate deplasări de serviciu între diferite sedii DEO / localităţi; angajaţii vor purta măşti şi mănuşi de protecţie în spaţiile comune şi vor respecta regulile de igienă şi distanţare; la intrarea în clădirile DEO, angajaţilor li se va măsura temperatura şi vor fi direcţionaţi către zonele de dezinfectare şi igienizare a mâinilor; deplasările în interiorul clădirilor DEO vor fi limitate, iar întâlnirile vor fi înlocuite cu tele sau videoconferinţe.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here