Peste 23 de mii de petiţii, pe birourile şefilor din Primăria Târgu-Jiu

284

Pe birourile angajaţilor de la diverse compartimente ale Primăriei municipiului Târgu-Jiu au ajuns în semestrul doi al anului trecut nu mai puţin de 23.743 de documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor.

Dintre acestea, 17.773 au fost soluţionate favorabil, 47 parţial favorabil, 544 nefavorabil, 5.229 au fost documente interne, 150 sunt în curs de rezolvare. Chiar dacă personalul primăriei şi-a dat silinţa pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, 332 dintre aceştia s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme către alte unităţi din subordinea Primăriei Târgu-Jiu: Serviciul Gospodărie Comunală 124; Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului 14; Direcţia Tehnică 27; Direcţia Resurse Umane 17; Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari 19; Altele 131 (Concesionări, Poliţia Locală, probleme personale). Cetăţenii prezenţi la audienţe au solicitat locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcurilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, utilităţi.

Telefonul 984, apelat de 1.260 de ori
Centrul pentru Informarea Cetăţenilor răspunde şi de gestionarea sesizărilor adresate la Telefonul Cetăţeanului – 984, prin preluarea mesajelor şi transmiterea acestora la serviciile de specialitate. La acest telefon au fost înregistrate în ultimele şase luni ale lui 2014 un număr de 1.260 de propuneri şi sesizări. 420 dintre acestea erau legate de atribuţiile Serviciului Gospodărie Comunală, 380 au fost transmise către SC Edilitara, 129 au ajuns la SC Aparegio, Direcţia Tehnică a primit 237, iar Poliţia Locală 82. Cele mai multe înregistrări primite la Telefonul Cetăţeanului sesizează apariţia unor disfuncţionalităţi la iluminatul public – becuri arse în diverse zone ale oraşului care au fost rezolvate în cel mult 24 de ore, defecţiuni la sistemul de iluminat stradal şi montarea unor lămpi în anumite zone ale oraşului, solicitarea intervenţiei compartimentului de gestionare a câinilor fără stăpân, sesizări cu privire la executarea unor lucrări de construire fără autorizaţiile necesare, indicatoare de circulaţie rupte sau căzute, asfaltarea şi plombarea gropilor din carosabil, solicitări pentru cosirea ierbii sau toaletarea copacilor şi a gardului viu, asfaltarea şi plombarea gropilor din carosabil, maşini abandonate sau parcate în locuri nepermise.
De asemenea, în intervalul iulie – decembrie 2014, Centrul pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei municipiului Târgu-Jiu a înregistrat şi documentele de la instituţii şi autorităţi publice: astfel 38 au fost de la Consiliul Judeţean Gorj (29 rezolvate favorabil, 9 intern), 202 de la Instituţia Prefectului (152 rezolvate favorabil, 4 parţial favorabil, 46 intern) şi 56 de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Gorj (45 rezolvate favorabil, 11 intern).
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here