Permisele, înmatriculările și pașapoartele, doar cu programare online

1281

Până la sfârşitul lunii, paşapoartele, permisele de conducere şi certificatele de înmatriculare nu vor mai fi eliberate decât în baza programărilor făcute online. Este o decizie prin care se doreşte să se evite aglomeraţia şi riscul de răspândire a noului coronavirus.

„Am luat un set de măsuri privind prevenirea răspândirii coronavirusului. Aceste măsuri constă în principal în limitarea accesului altor persoane decât cele programate prin intermediul programărilor online. Solicităm tuturor persoanelor care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului. Sunt însă și operațiuni care nu se pot face prin intermediul platformei online, gen depunerea și ridicarea de documente de la secretariatul serviciului sau pierderea unei plăcuțe cu numărul de înmatriculare. Rugămintea noastră este ca dumnealor să respecte recomandările noastre”, a anunțat Ștefan Țacu, șeful Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Gorj.
Audiențele pe linie de înmatriculări vehicule, examinarea candidaților pentru obținerea permisului de conducere, precum și preschimbarea permisului de conducere vor fi ținute de către comisarul șef de poliție Ștefan Țacu, prin intermediul telefonului, numărul fiind disponibil pe site-ul serviciului.
Totodată, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun exclusiv în baza unor programări on-line. În ceea ce privește ridicarea pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare, accesul în locații se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii și a documentului de identitate, în original. „Recomandăm cetățenilor să opteze pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice prin serviciile de curierat- cheltuieli de expediţie 8 lei + TVA. Accesul la ghișeele de relații cu publicul ale Direcției Generale de Pașapoarte și serviciilor publice comunitare de pașapoarte, în vederea ridicării adeverințelor solicitate prin intermediul poștei electronice, se face în baza documentului de identitate, în original. Activitățile de audiență, atât la sediul Direcției Generale de Pașapoarte, cât și la sediile serviciilor publice comunitare de pașapoarte, vor fi suspendate în perioada 11- 31 marți 2020. În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior”, anunță Direcția Generală de Pașapoarte.
I.I.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.