Mari ilegalități la Asociația de Proprietari nr.15 Motru! Locatar pus să plătească și ce nu a consumat

2851

Conducerea Asociației nr.15 Motru este arătată cu degetul de un locatar care spune că s-a trezit, după un an, că trebuie să plătească apă caldă deși are boiler electric și nu consumă apa respectivă din rețea. Mai precis, cetățeanul spune că i s-a încărcat factura cu niște penalități pentru apa caldă consumată de tot blocul. Deși a cerut explicații, omul a fost trimis la UATAA, în timp ce responsabilii de la uzină i-au indicat să rezolve problema la asociație. Cei de la asociație dau însă din umeri și indică UATAA responsabilă cu blindarea apei calde pentru acest consumator.

,,Eu, de peste 1 an de zile, dacă au fost probleme cu apa caldă menajeră mi-am pus boiler electric! Am anunțat atunci printr-o adresă Asociația, nu mi sa reproșat nimic, am prezentat lunar de atunci același index la asociație (inclusiv în timpul iernii) și am plătit doar apa rece pe care am consumat-o! Toate bune până în luna mai 2020, când la plata pe această lună, am văzut la fișa de calcul că trebuie să plătesc penalități pentru apa caldă pentru care nu am nicio vină! Am făcut o investigație prin vecini și am înțeles că, pe luna mai au fost pierderi de apă caldă menajeră de aprox.200 metri cubi lunar încă de la sfârșitul anului trecut! În această situația sunt aproape toți locatarii blocului B1, excepție cei care au centrale proprii! Am sunat președintele asociației care mi-a spus că trebuia ca UATAA Motru să-mi blindeze apa caldă și că numai atunci nu voi mai plăti aceste penalități! I-am explicat că nu consum apă caldă, că indexul la apometre e același ca acum 1 an! Nu a înțeles și m-a trimis la UATAA ca să-mi blindeze apometrele!”, povestește locatarul care a pierdut o jumătate de zi în încercarea de a-și rezolva problema, care putea fi rezolvată într-un minut de asociație.

În schimb, omul a fost pus pe drumuri, pasat spre UATAA, de acolo, înapoi la asociație, ca cei pe care acesta îi plătește să se dovedească neputincioși în rezolvarea unei probleme de clasa întâi.,,Am sunat la furnizorul de apă caldă și mi s-a spus că ei nu blindează niciun apometru și că asociația trebuie să ia în considerare indexul avut de proprietari și că doar acela trebuie plătit, ori eu de 1 an duc index 0 la apă caldă! Mi s-a mai spus că pierderile de apă trebuie reparate de instalatorul asociației, ori la noi la asociație instalatorul e folosit pe post de gardă de corp, se plimbă cu administratorul prin asociație fără a avea vreo treabă anume și este plătit de proprietari cu normă întreagă! La fel este plătită și administratora care nu-l pune la treabă, adică să repare ce trebuie reparat! De președinte nu mai vorbesc, de la mijlocul lunii martie, odată cu starea de urgență, a dispărut de la asociație și a apărut odată cu alerta, dar banii pentru salariu, banii nu au fost uitați, ni s-au oprit! Nu știu exact dacă astfel de lucruri se întâmplă și pe la alte asociații, dar bănuiesc că da!”, a completat cetățeanul cerând Primăriei Motru, compartimentului responsabil cu asociațiile, să verifice situația de la Asociația nr.15.

Locatarul susține că dacă problema nu își va găsi rezolvare astfel, este dispus să sesizeze Protecția Consumatorului și chiar este dispus să facă o plângere penală pentru abuz în serviciu celor de la asociația de proprietari.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here