IŞJ Gorj caută experţi

519

Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj anunţă continuarea procesului de selecţie a cinci funcţii de experţi suport acreditare din judeţul Gorj în cadrul proiectului POSDRU “E-sistem Calitate” pentru unităţi şcolare din regiunea Sud-Vest Oltenia, în perioada 11.09.2015-30.09.2015.

În conformitate cu cerinţele specifice din cererea de finanţare, la selecţia pentru postul de expert suport acreditare poate participa orice persoană interesată care îndeplineşte, cumulativ, următoarele condiţii: este absolvent de studii superioare, are cinci ani experienţă profesională generală, cunoştinţe IT, minimum doi ani experienţă specifică în domeniul asigurării calităţii în educaţie şi disponibilitate de deplasare. Dosarele de candidatură se depun la sediul IŞJ Gorj, în perioada 14 – 24 septembrie, în zilele lucrătoare. Dosarele trebuie să conţină: scrisoare de intenţie, CV în format Europass în care să evidenţieze activitatea proprie specifică criteriilor menţionate mai sus. Dosarele candidaţilor vor fi evaluate în perioada 25 – 30 septembrie, iar rezultatele selecţiei vor fi afişate tot pe 30 septembrie, la sediul IŞJ Gorj. Obiectivul general al proiectului “E-sistem Calitate” constă în creşterea calităţii sistemului de management din unităţi de învăţământ preuniversitar şi din instituţiile cu funcţii de conducere şi coordonare în domeniul educaţiei la nivel judeţean prin dezvoltarea şi implementarea de instrumente manageriale inovative de gestionare unitară şi coerentă în vederea creşterii calităţii serviciilor de educaţie şi formare iniţială.
R.L.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.