Gorjul şi oraşul lui Brâncuşi, promovate la Târgul de Turism al României, ediţia de toamnă

604

Şi în acest, autorităţile judeţene şi locale vor reprezenta şi promova frumuseţile şi atracţiile Gorjului la Târgul de Turism al României, ce va avea loc la Romexpo, în perioada 14-17 noiembrie.

Printre expozanţii tradiţionali ai manifestării se numără agenţii de turism, tour-operatori, dar şi zone turistice din România prin intermediul administraţiilor publice locale, asociaţiilor de turism, oficiilor de turism, consiliilor judeţene şi primăriilor. Cu oferte de vacanţă vor fi prezente 230 de firme expozante din 16 ţări: Albania, Austria, Bulgaria, Franţa, Grecia, Ungaria, India, Israel, Italia, Japonia, Republica Moldova, Palestina, România, Sri Lanka, Turcia şi Ucraina. Reprezentanţi ai consiliilor judeţene, oraşelor şi comunelor din România vor face cunoscute în cadrul târgului tradiţiile, obiceiurile şi frumuseţile meleagurilor autohtone. Consiliile judeţene din: Arad, Argeş, Bacău, Bihor, Botoşani, Braşov, Constanţa, Dâmboviţa, Gorj, Hunedoara, Maramureş, Mureş, Neamţ, Suceava şi Vâlcea le propun vizitatorilor activităţi şi locuri pentru sărbători de iarnă în stil tradiţional românesc, iar reprezentanţii oraşelor: Băile Felix, Botoşani, Braşov, Constanţa, Dorohoi, Mangalia, Piatra Neamţ, Piteşti, Suceava, Târgu-Jiu şi Techirghiol şi ai comunelor Dobrosloveni, Molivisu, Tătăruşi, Tupilaţi, Turia completează oferta cu atracţii locale specifice.

Animaţii 3D pentru judeţul nostru
Alături de Consiliul Judeţean Gorj şi de Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului „Acasă la Brâncuşi”, la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României participă şi Primăria Municipiului Târgu-Jiu, prin Centrul Național de Informare și Promovare Turistică „Constantin Brâncuși”. „Vizitatorii standului amenajat în cadrul Centrului Expozițional Romexpo București vor fi întâmpinați anul acesta cu un nou concept de promovare turistică. Pentru prima oară în România, destinațiile turistice din Târgu-Jiu și județul Gorj vor fi promovate prin intermediul proiecției holografice. Ansamblul Monumental Calea Eroilor, realizat de Constantin Brâncuși la Târgu-Jiu, dar și celelalte obiective turistice din județul Gorj, vor fi disponibile publicului în cadrul unei experiențe unice, cu ajutorul celui mai mare sistem de mixed-reality construit până acum. Display-ul holografic folosit de CNIPT Târgu-Jiu, Consiliul Județean Gorj și Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului „Acasă la Brâncuși” la ediția din acest an a Târgului de Turism al României ridică la rang de artă produsul promovat, oferind vizibilitate prin toate cele patru laturi ale sale. Sistemul este special creat pentru evenimente și activări de brand în cadrul târgurilor de specialitate sau în alte locații cu trafic mare de vizitatori”, au transmis reprezentanţii Primăriei Municipiului Târgu-Jiu.Participarea la TTR 2019 are și anul acesta ca principal obiectiv promovarea județului Gorj ca destinație turistică montană, culturală, monahală, de agrement și de aventură, precum și promovarea artei populare tradiționale și a altor elemente specifice județului nostru.După ce şi-au achiziţionat vacanţa mult dorită, vizitatorii vor putea participa la diferite evenimente conexe cum ar fi conferinţe, seminarii şi momente artistice. Printre cele mai importante evenimente dedicate publicului specialist organizate la ediţia de toamnă a Târgului de Turism al României se numără: seminarul „Dezvoltare şi promovare turistică în judeţul Dâmboviţa” – Academia de Studii Economice prin Facultatea de Business şi Turism, ediţia a II-a a evenimentului „Infuzia de Business” – Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România, Seminarul de conformare cu normele de concurenţă pentru agenţiile de turism – Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism, seminarul „Adaptarea activităţii ghidului la tendinţele din turism” – Federaţia Naţională a Ghizilor din Turismul Românesc şi conferinţa „Turismul responsabil în România: poveştile noastre” – Fundaţia Amfiteatru.Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo, în două ediţii, respectiv primăvara şi toamna, împreună cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, în parteneriat strategic cu Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT) şi în parteneriat cu Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţia Naţională de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC).
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here