,,Economii” de miliarde! – Parcul auto al CE Turceni, în revizie tehnică

323

IMG_7256După ce directorul general al Complexului Energetic(CE) Turceni, Octavian Graure, a preluat maşinile directorilor unităţii energetice, şefii în cauză fiind retrogradaţi din funcţii ca urmare a modificării organigramei, autoturismele în cauză nu au fost trase pe dreapta.

În ciuda economiei de care se vorbea, acum alţi şefi ai CE Turceni au preluat maşinile din parcul auto cu rezerva că, Graure le va asigura însă maşini fără vopseaua julită, fără zgârieturi şi fără defecţiuni. În jur de un miliard de lei vechi vor fi astfel utilizaţi pentru pregătirea acestor autoturisme, unele încă în garanţie. Se mai utilizează însă peste 5 miliarde şi jumătate de lei vechi pentru reparaţiile mecanice şi electrice, în restul parcului auto al CE Turceni.

Parcul auto al CE Turceni cuprinde în jur de 30 de autoturisme de mărci diferite, dar mai există însă şi alte maşini folosite în activitatea zilnică. Cam 15 dintre ele au fost, şi unele au rămas, la dispoziţia directorilor unităţii energetice, şefii în cauză făcând naveta la muncă, în acest mod, de la zeci de kilometri. Maşinile respective, pe lângă faptul că sunt umplute periodic cu benzină sau motorină, de fapt nu stau niciodată cu rezervorul gol, au asigurate periodic şi lucrările de service, evident tot din banii unităţii energetice. Şi astfel, numai pentru serviciile de reparare şi întreţinere a automobilelor, pentru lucrările de tinichigerie şi vopsitorie se duc, în perioada imediat următoare, 650 de milioane de lei vechi. Maşinile marca Dacia vor fi reparate, în judeţul vecin, mai precis la Filiaşi, SC Service Automobile SRL fiind firma care se va ocupa de aceste autoturisme din parcul auto al CE Turceni.

Ciufrilă, o felie de ,,tort”

Constantin Ciufrilă, patronul Corex, a prins şi el o bucăţică din lucrările în cauză, asta pentru maşinile clasice. Firma afaceristului asigură lucrările de reparare şi întreţinere pentru 80 de milioane de lei vechi. Maşinile Ford şi Iveco, primele fiind de fapt limuzinele directorimii CE Turceni, vor fi întreţinute de SC Magma Com SRL din Târgu-Jiu pentru 345 de milioane de lei vechi, fără TVA. 155 de milioane de lei vechi, fără TVA, va încasa, de asemenea de la complexul energetic, SC Nurvil SRL, care va avea în grijă repararea şi întreţinerea automobilelor marca Volkswagen şi Daewoo. Banii pentru firma aflată în zona Bârseşti, mai primeşte însă nişte bani, pe contract, de la CE Turceni.

100 de milioane pentru lucrările în garanţie

Conducerea CE Turceni achită şi lucrările privind repararea şi întreţinerea automobilelor Ford, aflate încă în garanţie. Lucrările în cauză se execută de Plusauto SRL, din localitatea Malu Mare.

Aceste lucrări se fac însă periodic, dar se atribuie prin licitaţie publică.

Nurvil încă 700 de milioane

Societatea Nurvil mai prinde astfel o lucrare privind reparaţiile electrice şi mecanice la maşinile marca Volkswagen. Contractul aduce în visteria societăţii aproape 700 de milioane de lei vechi. SC Magma Com SRL primeşte şi ea un bonus de peste trei miliarde de lei vechi asta pentru asigurarea serviciilor de reparare şi întreţinere a automobilelor marca Aro, Ford, Honda, Iveco, Kia, Mazda şi Opel în timp ce SC Service Automobile SRL mai încasează încă o jumătate de miliard de lei vechi pentru repararea maşinilor marca Dacia. Automotor SRL, firmă din Craiova, primeşte şi ea 270 de milioane de lei vechi pentru a avea grijă de maşinile Daewoo iar Motor Grup Leordeni SRL primeşte un miliard pentru maşinile clasice de la CE Turceni.

SET-urile, permanent cu şofer

Şi astfel maşinile CE Turceni nu prea stau trase pe dreapta, ci sunt pregătite pentru curse lungi. Nici maşina lui Ionel Manţog, nu a stat prea mult după ce posesorul a cedat-o unităţii energetice, pedelistul, fost director economic fiind acum în concediu de odihnă.

Anamaria Stoica

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.