“Doina Gorjului” caută şef pe Administrare Resurse şi Salarizare

489

Ansamblul Artistic Profesionist “Doina Gorjului” din Târgu-Jiu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere, vacantă, de șef atelier la Atelierul Administrare Resurse şi Salarizare. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale: să aibă cetăţenia română, să cunoască limba română scris şi vorbit, să aibă capacitate deplină de exerciţiu, să îndeplinească cerinţele postului şi să nu fi fost condamnaţi definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul Ştiinţelor Juridice sau Economice; vechime în specialitatea studiilor de minimum doi ani; cunoştinţe operare PC – nivel mediu (atestate prin documente emise de instituţii sau alte entităţi abilitate).
Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 11 mai, ora 16.00, proba scrisă a concursului a fost stabilită pentru ziua de 20 mai, ora 10.30, iar interviurile celor care vor trece de proba scrisă se vor susţine pe 25 mai.
Pentru înscrierea la examen, candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente: cererea de înscriere; copia actului de identitate; copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică; carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie; cazierul judiciar; adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare; curriculum vitae.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here