Doi antreprenori din Gorj, premiaţi cu câte 10.000 de euro

534
epa00777858 500 Euro banknotes of counterfeit money are shown to the media during a press conference of the Austrian interior ministry in Vienna on Friday 21 July 2006. The counterfeit money, destined for transfer to Vienna, was seized in Croatia. EPA/BARBARA GINDL

Rezultatele intermediare pentru primele şase luni de la lansarea proiectului multi-regional „Antreprenor – idei de afaceri de succes şi dezvoltarea antreprenoriatului în regiunile Bucureşti-Ilfov şi Sud-Vest Oltenia” au fost făcute publice în aceste zile. Proiectul „OTP Antreprenor” s-a dovedit a fi de real interes pentru tinerii antreprenori care doresc să înceapă o afacere, atrăgând până acum peste 10.000 de persoane interesate de beneficiile auto-angajării și inițiativei antreprenoriale. Pe lângă numărul considerabil de înscrieri în grupul țintă, aproximativ 600 de solicitări, dintre care 400 de cereri de înscriere completate până în prezent, caravana de promovare a atras în drumul ei prin Oltenia (Drobeta Turnu Severin, Târgu-Jiu, Craiova, Slatina, Râmnicu Vâlcea) şi Bucureşti, circa 2.500 de persoane interesate de antreprenoriat. În urma concursului de idei de afaceri, lansat în cadrul proiectului „OTP Antreprenor”, au fost desemnate câștigătoare 40 de idei de afaceri din domenii precum: IT, media și publicitate, design și arhitectură, comerț, turism, industrii creative sau alte activități recreative si distractive. Cei 40 de antreprenori câștigători ai concursului provin din județele Gorj (2), Mehedinți (2), Vâlcea (2), Olt (4), Dolj (6), Ilfov (3) și București (21). Aceştia sunt în proporţie de 50% studenţi, cu vârste cuprinse între 18 si 25 de ani. De asemenea, 18 din cele 40 de proiecte aparţin segmentului de antreprenoriat feminin. Toti câștigătorii vor avea la dispoziţie câte 10.000 euro, fonduri nerambursabile, cu care, în perioada următoare, își vor înfiinţa şi operaţionaliza noile firme. În acest sens, în perioada 30 iunie – 10 iulie antreprenorii au putut beneficia de consultanță gratuită din partea experților de schemă start-up. Discuţiile s-au axat atât pe calendarul de implementare a planurilor de afaceri (contractare, plăți, operaționalizare firmă, monitorizare), cât şi pe problemele întâmpinate la înfiinţarea firmelor. Seriile de consultanţă gratuită vor continua și în perioada următoare, cu o nouă tematică dedicată branding-ului și promovării online a ideilor de antreprenoriat.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here