Conducerea Direcției Publice umflă facturile Primăriei Motru în loc să muncească

1542

Pe rolul Tribunalului Gorj, pe 20 septembrie, a fost înregistrat un litigiu al Direcției Publice Motru cu primăria municipiului, reclamantul apelând la justiție pentru un așa-zis debit de 385.869 de lei pe care UAT-ul i-ar fi datorat Direcției pentru transportul și ridicatul gunoiului de la satele aparținătoare orașului.
Tribunalul Gorj dă însă dreptate primăriei municipiului, după ce același lucru l-a făcut și Judecătoria Motru, ambele instanțe considerând că pârâta creditoare a contestat creanța pretinsă de reclamantă, susținând în esență că debitoarea (DP Motru) nu a facturat corect contravaloarea serviciului public prestat, dar nici a tarifului aplicabil. Mai exact, în loc ca DP să factureze suma de 75 de lei/an de gospodărie pentru gunoiul ridicat, valoare aprobată de CL Motru prin taxa specială de salubrizare, a ales cu de la sine putere să umfle tariful cu alte tarife, aprobate pentru prestarea altor tipuri de servicii. În acest sens, Tribunalul Gorj a respins recent cererea în anulare a DP Motru cu primăria, sentința fiind definitivă, ea fiind pronunțată pe 27 octombrie.
Cu această ocazie, situația financiară a DP Motru se poate agrava, dacă luăm în considerare că suma de aproximativ 400.000 de lei era considerată ca venit, DP Motru înregistrând o pierdere, în septembrie, de 270.000 de lei, la care se poate adăuga și suma pierdută în instanță.
Conducerea DP Motru din ultimele luni îndreaptă această societate a CL spre faliment. Angajații, în atare condiții, trebuie să ia atitudine, ca și CL și CA-ul care l-a girat și susținut pe Dan Matei, actualul administrator executiv, căruia îi va expira contractul pe 16 noiembrie.
Acesta speră însă că printr-un tertip (înșelătorie) va obține încă un mandat pentru patru luni de zile. Dacă se va ajunge la asta, va fi dezastru pentru DP Motru.
A.Stoica

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here