Având în vedere prevederile art. 50 şi 49 din Decretul Preşedintelui României nr.195/16.03.2020 privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 212/16.03.2020, Casa Naţională de Pensii Publice Bucureşti a hotărât că începând cu data de 18.03.2020, pe toată durata decretării stării de urgenţă, se vor lua următoarele măsuri:
În perioada sus-menţionată, operaţiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail.
În vederea înregistrării solicitărilor beneficiarii vor comunica telefonic sau prin e-mail următoarele informaţii: nume, prenume, CNP şi număr de telefon. După înregistrare numărul va fi comunicat solicitantului telefonic sau prin e-mail.
Ulterior, persoanele vor fi anunţate telefonic sau prin e-mail pentru a se prezenta cu documentaţia, în original (cartea de muncă, adeverinţele privind sporurile permanente şi condiţiile superioare de muncă şi alte documente prevăzute de normele de aplicare a legii) şi în copie (actele de stare civilă, cartea de
muncă, etc.), necesară stabilirii drepturilor de pensie, documentaţie care va fi depusă în plic sigilat la sediul caselor teritoriale de pensii din raza de domiciliu. Această procedură este necesară în vederea evitării expunerii acestui segment de populaţie şi pentru a-i asigura că nu işi pierd drepturile de pensie cuvenite.
În acest sens Casa Judeţeană de Pensii Gorj pune la dispoziţia solicitanţilor următoarele numere de telefon şi adrese de e-mail:
– numere de telefon: 0253.218660, 0253.238333;
– adrese de e-mail: elena.lungan@cnpp.ro, ileana.funieru@cnpp.ro.
Ma intereseaza si pe mine dosaru nr 54087 din 17 11 2020