Cinci mii de intervenţii ale angajaţilor operatorului de apă Aparegio

444

interventieLa Aparegio Gorj s-au primit pe parcursul anului trecut mai multe sute de reclamaţii de la diferiţi abonaţi din municipiul Târgu-Jiu. Sesizările au venit atât din cartierele mărginaşe, dar şi din zona centrală. Cele mai multe intervenţii au vizat deblocarea canalizărilor de diverse mizerii si resturi menajere.

În tot intervalul calendaristic al anului precedent, angajaţii de la Serviciile de Apă şi Canalizare ai furnizorului de apă, SC Aparegio Gorj SA, de pe raza localităţilor Târgu-Jiu, Motru, Târgu-Cărbuneşti, Ţicleni şi Bumbeşti-Jiu, au participat la 5.100 de intervenţii, atât pe sectorul de apă, cât şi pe cel de canalizare. „În anul 2010, la nivel de operator, în toate localităţile unde oferim servicii de apă şi canalizare, am avut un număr de 2.240 de intervenţii pe sectorul de alimentare cu apă şi alte 2.860 pe cel de canalizare”, a declarat Ilie Vlădoescu, directorul tehnic al Aparegio Gorj. Astfel, lucrătorii au acţionat atât la solicitarea cetăţenilor, abonaţilor şi serviciului Aparegio, dar şi a administratorilor de asociaţii de proprietari.

Foarte multe persoane care au reclamat înfundarea canalizărilor din cartierele municipiului au făcut acest lucru apelând 0253/217.653, dispeceratul de la Aparegio Gorj. „La acest număr se răspunde 24 din 24 de ore. Odată ce apelul este primit, şi, în funcţie de gravitatea problemei, fie că sunt la canalizare sau la sistemul de alimentare cu apă, angajaţii noştri se mobilizează în echipe şi intervin, chiar şi noaptea dacă este nevoie, iar problema nu se poate amâna până a doua zi”, a mai spus directorul tehnic al Aparegio Gorj.

Izabella Molnar

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.