Cârțu îl critică pe Papură după eșecul cu Petrolul: ,,Îl izolează pe Mitriță”

873

Fostul atacant al Universității Craiova, Sorin Cârțu, nu s-a ferit de cuvinte după eșecul Universității cu Petrolul, 1-3, într-un meci disputat pe ,,Ion Oblemenco” duminică. Ploieștenii au profitat din plin de lipsa de reacție a gazdelor și le-au provocat acestora primul eșec stagional pe teren propriu. În primul rând, Cârțu a blamat atitudinea delăsătoare a elevilor lui Corneliu Papură și Dragoș Bon. Oltenii au luat golul trei la o fază în care nimeni nu a sărit la cap după un corner. ,,Nu mi se întâmpla așa ceva, mai ales într-un meci acasă. (n.r. Îi mâncai?) Absolut! Dar nu se întâmplau defecțiuni dintr-acestea tactice. Am avut și echipe mai mici, nu doar de tipul Universității Craiova și niciodată nu s-a întâmplat la mine la echipă așa ceva. Jucătorii să nu își respecte posturile. Un haos tot ce s-a întâmplat”, a declarat Sorin Cârțu. Cel din urmă a vorbit și despre sistemul de joc propus de Papură: unul care în opinia sa nu i se potrivește echipei și care nu pune în valoare atuul principal, pe Alex Mitriță. ,,A jucat foarte slab. Tot ce s-a întâmplat cu Universitatea aseară este și a acestui fapt, o confirmare a acestui fapt. Că el a fost într-un moment slab, nu a jucat bine, a mai lipsit și Bancu. Mitriță și Bancu sunt motorul acestei echipe. În funcție de atitudinea lor și starea lor de concurs, atunci și echipa are o prestație bună. Mitriță a fost banal. Echipa asta, așa cum este la momentul acesta, nu poate să joace într-un sistem 4-3-3. Nu are jucători pentru așa ceva. Chiar dacă ai niște jucători cu care te mai prezinți, cum e o bandă de tipul lui Bancu sau Mitriță. Mitriță este ținut mult prea în tușă. Astea sunt ideile clare tactice ale lui Papură. Papură este un antrenor care tot timpul cere ca jucătorii din atac să stea foarte mult în bandă să deschidă la margine. Ori o chestie din asta în care tu îl fixezi pe Mitriță și nu îi dai o libertate în joc, sigur că devine anost. Nici adversarul nu e fraier să îl lase pe Mitriță doar cu fundașul dreapta ca să facă Mitriță ce vrea el. Papură îl izolează prin ideea lui, aceea de a sta în tușă”, a spus Cârțu. Universitatea are 22 de puncte acumulate în Superligă, după 6 victorii, 4 egaluri și 3 înfrângeri.
Cătălin Pasăre