Autoritățile din Motru iau atitudine, după reclamațiile pacienților la adresa personalului spitalului municipal! Vicele cere raport

2141

Urmare a nenumăratelor sesizări primite atât în mass-media, cât și la organele de anchetă și chiar la Ministerul Sănătății, legate de actul medical deficitar, desfășurat la Spitalul Motru, dar și de comportamentul neadecvat al cadrelor medicale la adresa pacienților, autoritățile municipale au luat poziție. Viceprimarul Cosmin Morega a transmis, ieri, o adresă conducerii unității medicale prin care solicită un raport complet vizavi de informațiile negative apărute în ultima perioadă, raport ce va fi prezentat apoi și Consiliului Local.

În adresa trimisă Spitalului Motru, viceprimarul cere explicații conducerii unității medicale, reamintindu-le, totodată, celor implicați în buna desfășurare a actului medical că prioritară este viața cetățenilor, asigurarea unui act medical corespunzător și adecvat cât și mai mult respect față de cei ce ajung la această unitate spitalicească, deoarece bolnavii ajung la spital nu de drag, ci de nevoie.
,,În funcție de raportul ce-mi va fi prezentat și de verificările, ce vor fi făcute în paralel se va putea lua o decizie de către Consiliul Local. Se va avea în vedere chiar verificarea indicatorilor de performanță, a celor ce conduc acest spital municipal, putându-se ajunge chiar la sancționarea conducerii și a celor vinovați. Până la prezentarea unui raport nu se poate lua o decizie definitivă, dar trebuie să înțelegem cu toții că mai presus de toate, indiferent de orgoliile fiecăruia, trebuie să primeze acordarea ajutorului necesar tuturor persoanelor, care solicită ajutor medical de la unitatea din oraș”, a spus viceprimarul Morega. Gorjeanul a relatat în ultimul timp mai multe cazuri grave petrecute la unitatea medicală din Motru, în baza reclamațiilor venite de la pacienți ori de la aparținătorii acestora.S-a relatat astfel pe larg despre cazul pacientului cu degerături, mort apoi la unitatea spitalicească din Târgu-Jiu, despre cazul Ababei, cu pacientul ajuns de două ori la spital, după ce prima dată nu i s-a făcut nimic, ultima informație fiind legată de o pacientă în vârstă, Elena C. Persoană care ar fi fost tratată, recent, cu superficialitate de același personal. Femeia a sesizat situația direct la Ministerul Sănătății, care anchetează deja cazul pacientului din Mătăsari mort la Târgu-Jiu.
A.STOICA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here