Angajaţi noi în subordinea inspectorului-şef Romanescu

1197

În curând, pe ştatul de plată al Inspectoratului Teritorial de Muncă (ITM) Gorj vor apărea noi salariaţi. Instituţia, condusă de inspectorul-şef George Romanescu, scoate la concurs trei posturi vacante, probele urmând a fi susţinute luna viitoare.

Inspectoratul Teritorial de Muncă Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor publice de execuție, vacante, după cum urmează: inspector de muncă, clasa I, gradul profesional debutant din cadrul Serviciului Contracte Colective de Muncă și Monitorizare Relații de Muncă; inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Serviciului Control Muncă Nedeclarată; inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Control Relații de Muncă. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licență, absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile fundamentale: științe inginerești, științe agricole și silvice, științe juridice, științe economice sau în specializările: sociologie, psihologie, medicină, administrație publică și științe politice; vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului de minimum șapte ani, pentru funcțiile publice de execuție vacante de inspector de muncă, clasa I, grad profesional superior, iar pentru funcția publică de execuție vacantă de inspector de muncă, clasa I, gradul profesional debutant, nu se solicită vechime.
Concursul se va organiza conform calendarului următor: 22 martie 2019, ora 10.00 – proba scrisă; data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here