Angajări la Primăria Motru

890

Cinci posturi publice sunt scoase la concurs, în Gorj, în această perioadă. Este vorba de un post de inspector în cadrul Serviciului Resurse Umane, Informatizare, Programe şi Proiecte Comunitare, un post de inspector, la Biroul Registru Agricol, Cadastru şi Agricultură din cadrul primăriei Motru, precum şi alte trei posturi de inspectori la Serviciul Poliţiei Locale Motru.

În luna martie, vor avea loc o serie de concursuri pentru ocuparea mai multor funcţii vacante de execuţie în administraţia locală. Primăria Motru organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor publice de execuţie, vacante, după cum urmează: inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Resurse Umane, Informatizare, Programe şi Proiecte Comunitare, Compartimentul Programe şi Proiecte Comunitare; inspector, clasa I, grad profesional asistent – Biroul Registru Agricol, Cadastru și Agricultură, precum şi pentru cele trei posturi de inspector polițist local, clasa I, grad profesional debutant– Serviciul Poliția Locală.

Condiţiile în vederea participării la concurs
Pentru postul de inspector polițist local, clasa I, grad profesional debutant sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. De asemenea, cunoştinţe de limba engleză sau franceză – nivel satisfăcător, dar şi operare PC.
Persoanele interesate de postul de inspector, clasa I, grad profesional principal trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea economic/informatică; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani, precum şi cunoștințe de operare PC; cunoștințe limba engleză sau franceză – nivel satisfăcător. Iar pentru postul inspector, clasa I, grad profesional asistent se cer studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 1 an; cunoștințe de operare PC; cunoștințe limba engleză sau franceză – nivel satisfăcător.
Pentru aceste posturi, prima probă, cea scrisă, va fi susţinută pe 12 martie, următoarea, respectiv interviul, fiind programată pe 14 martie 2014.
Andrada Bărăitaru

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here