ANES a câştigat la CNA

460
Agenţia Naţională pentru Egalitate de Şanse, condusă de Maria Moţa, a obţinut de la CNA interzicerea unei reclame tv pe care a considerat-o ca fiind mult prea „sexistă”.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a fost sesizat săptămâna trecută în privina unei reclame la un anumit sortiment de chipsuri, Agenţia condusă de Moţa plângându-se că bărbaţii sunt „deresponsabilizaţi şi infantilizaţi” în relaţiile cu femeile. Nemulţumirea principală era dată de faptul că reclama era difuzată de toate televiziunile din România, deşi promova „stereotipuri sexiste”, evidenţiind o „concurenţă” între femei pentru un bărbat.

Solicitarea făcută de Moţa a avut şi susţinerea deputatei liberale Cristina Pocora, Consiliul Naţional al Audiovizualului descoperind apoi şi alte puncte slabe ale reclamei respective. Cristina Trepcea, membru CNA, a declarat că din conţinutul reclamei reiese că oricine cumpără o pungă de chipsuri poate câştiga 2000 de euro, ceea ce nu este adevărat. Trepcea a menţionat că dacă nu era sesizarea pentru „stereotipuri sexiste”, nimeni de la CNA nu ar fi analizat conţinutul acelei reclame.
Retragerea de la difuzare a reclamei respective reprezintă a doua victorie obţinută de Maria Moţa pe această linie, în toamnă Agenţia pe care aceasta o conduce solicitând retragerea unor afişe prin care o fundaţie condusă de Mihaela Geoană promova lupta împotriva cancerului la sân tot prin intermediul „stereotipurilor sexiste”.
Gelu IONESCU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.