8 comune din Gorj, în scenariul galben

13595

Ministerul Sănătății a publicat astăzi analiza epidemiologică pe județe pentru începerea anului școlar. Documentul cuprinde numărul de cazuri noi confirmate în ultimele 14 zile (inclusiv 6.09.2020) și este realizat la nivel național de către direcțiile de sănătate publică și Institutul Național de Sănătate Publică. Potrivit documentului, în opt comune din Gorj școala ar putea să înceapă conform scenariului 2, ce presupune participarea zilnică a tuturor preșcolarilor și elevilor din învățământul primar, a elevilor din clasele a VIII-a și a XII-a, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție, și revenirea parțială (prin rotație de 1-2 săptămâni) a elevilor din celelalte clase de gimnaziu și liceu, cu respectarea și aplicarea tuturor normelor de protecție. Cele opt comune sunt: Schela, Bâlteni, Cătunele, Plopșoru, Dragotești, Samarinești, Mușetești și Mătăsari. Astăzi, 7 septembrie 2020, toate direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București vor informa Inspectoratele Școlare Județene/al Municipiului București, respectiv senatele universitare ale instituțiilor de învățământ superior și Comitetele Județene / al Municipiului București pentru Situații de Urgență (CJSU/CMBSU) cu privire la situația epidemiologică la nivelul fiecărei localități, iar până la data de 10 septembrie, în funcție de aceste date, de particularitățile locale, de infrastructura și resursele umane ale fiecărei unități de învățământ în parte, consiliul de administrație al unității de învățământ va propune Inspectoratului Școlar Județean/al Municipiului București aplicarea unuia dintre scenariile de organizare și desfășurare a cursurilor în unitatea de învățământ, conform Ordinului ministrului educației și cercetării și al ministrului sănătății 5487/1494/ 01.09.2020. Comitetele judeţene/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă (CJSU/CMBSU) vor emite hotărârea privind scenariul de funcţionare pentru fiecare unitate de învăţământ pentru începutul anului şcolar 2020-2021.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here