Tudor, SDN: “Parapeţii de pe Transalpina nu se montează cu sudură electrică”

279

În urma apariţiilor televizate a unor angajaţii ai CNADNR-DRDP Craiova, care susţin că pe DN 67 C(Transalpina) parapetul metalic se montează cu sudură electrică, reprezentanţii Secţiei Drumuri Naţionale (SDN) Gorj au postat, pe pagina de facebook, fotografii în care se vede că parapetul se montează cu şuruburi şi piuliţe. Ion Tudor, şeful SDN Gorj dă asigurări că pe Transalpina lucrează oameni cu experienţă în domeniu.

Afirmaţiile unui angajat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) cum că Transalpina este un drum nesigur din punct de vedere al siguranţei circulaţiei a reuşit să stârnească un val de proteste în rândul colegilor săi din Oltenia. Angajatul respectiv a declarat la un post de televiziune naţional că a refuzat să semneze raportul de siguranţă al Transalpinei, pe motiv că lucrările au fost efectuate de muncitori necalificaţi. „Aceste afirmaţii i-au nemulţumit şi chiar jignit pe colegii noştri care au lucrat şi lucrează pe Transalpina. Ei au ani de experienţă în domeniu, iar lucrările efectuate pe DN 67 C sunt de calitate, garantând siguranţa participanţilor la trafic”, confirmă Ion Tudor, şeful SDN Gorj.

Parapeţii, montaţi cu şuruburi
Fixarea parapeţilor metalici a fost un alt subiect pe care s-a pus accent în intervenţia parapeti transalpinatelevizată a angajatului DRDP Craiova, acesta precizând că s-a utilizat sudura, ceea ce face ca parapetul să nu prezinte siguranţă pentru participanţii la trafic. „Parapeţii sunt montaţi cu suruburi şi piuliţe, nicidecum cu sudură electrică. Rugăm persoanele care vor să se convingă de acest lucru să meargă pe acest drum şi să vadă sistemele de asamblare ale parapetului”, a menţionat Ion Tudor, şeful Secţiei Drumuri Naţionale Gorj.
Reamintim faptul că, Transalpina, drumul care străbate munţii la 2145 de metri altitudine – în Pasul Urdele, a fost închisă timp de doi ani, dar de câteva zile a fost deschisă circulaţia.
Drumul rămâne, în continuare, cu restricţii de circulaţie şi în regim de şantier, pentru că lucrările nu s-au terminat încă.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here