Testarea șoferilor pentru reducerea perioadei de suspendare a permisului, reluată

3609

Reprezentanții Inspectoratului de Poliție Județean Gorj au decis, ieri, reluarea activității de examinare pentru reducerea perioadei de suspendare a permisului de conducere. ,,Având în vedere prevederile articolului 106, alin. 1, conform cărora titularul unui permis de conducere eliberat de către o autoritate română sau străină susţine, la cerere, testul de verificare a cunoaşterii regulilor de circulaţie până în a 30-a zi, inclusiv, a perioadei de suspendare a exercitării dreptului de a conduce pentru care poate solicita reducerea perioadei de suspendare, vă comunicăm faptul că la nivelul Serviciului Rutier Gorj se reia activitatea de examinare, în data de 02 aprilie 2020, ora 10.00, în SALA PRESEI a Stadionului Municipal Târgu-Jiu”, au precizat reprezentanții IPJ Gorj. Ulterior, examenul se va susține săptămânal, marți și joi, la ora 09.00, în aceeași locație.,,Persoanele care se vor prezenta pentru susținerea examenului de reducere a perioadei de suspendare sunt obligate să respecte prevederile Ordonanțelor Militare în vigoare și să ia toate măsurile de protecție individuală”, au mai precizat reprezentanții IPJ Gorj.În prezent, activitatea de relații cu publicul, privind, între altele, restituiri de permise de conducere, caziere auto, a fost suspendată. Reprezentanții IPJ Gorj au anunțat că, la expirarea perioadei de suspendare, trebuie să contactați Serviciul Rutier Gorj, pentru a fi efectuate mențiunile de validare a permisului de conducere. ,,În cazul în care ați introdus contestație împotriva procesului-verbal de contravenție prin care a fost dispusă măsura suspendării exercitării dreptului de a conduce autovehicule, certificatul de grefă și o copie a procesului verbal vor fi înaintate prin e-mail Serviciului Rutier pe raza căruia a fost constatată abaterea pentru a efectua mențiunile de validare a dreptului de conducere.Cererile privind istoricul sancțiunilor la regimul circulației pe drumurile publice se vor înainta prin e-mail, urmând ca în termen de 15 zile de la data înregistrării, documentul să fie comunicat la domiciliul sau reședința titularului.Petițiile vor fi depuse exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv servicii poștale/servicii de curierat rapid, e-mail. Cererile privind avizele pe linie de sistematizare se vor depune exclusiv prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestora, respectiv servicii poștale/servicii de curierat rapid, e-mail. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să apelați numărul de telefon 0253.207.964 sau 0253.207.963, în intervalul orar 08.30 – 16.00. Corespondența o puteți înainta pe adresa de e-mail circulatie@gj.politiaromana.ro”, a declarat Miruna Prejbeanu, purtătorul de cuvânt al IPJ Gorj.
L.F.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.