Telefonul consumatorului, neapelat de sărbători

395

mihaela raducanLinişte, de Paşti, la sediul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj. Deşi pe parcursul sărbătorilor, a existat un telefon la dispoziţia consumatorilor, nimeni nu a sunat să reclame vreo neregulă.

Sărbătorile Pascale din acest an au fost liniştite ca niciodată pentru consumatorilor. Angajaţii de la Protecţia Consumatorului (CJPC) nu au fost solicitaţi pentru intervenţii sau controale. „Am avut în permanenţă un telefon la dispoziţia consumatorilor dar am avut sărbători liniştite. De asemenea, o echipă de comisari erau pregătiţi să intervină în cazul unor eventuale reclamaţii”, a declarat Mihaela Răducan, şefa Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Gorj. Aceasta crede că lipsa reclamaţiilor s-a datorat informării corecte a consumatorilor şi a atenţiei cu care aceştia au achiziţionat, pentru aceste sărbători, diferite produse. „Consumatorii înseamnă că şi-au achiziţionat produse de bună calitate şi până acum nu a sosit nimeni la sediul nostru cu o reclamaţie scrisă”, a spus Răducan.
Controalele continuă
Şefa CJPC Gorj a mai spus şi că, până acum, de regulă sărbătorile de Paşti se lăsau cu reclamaţii şi amenzi pentru operatorii economici. Telefonul consumatorului a rămas, de data aceasta, neapelat. „Înregistram reclamaţii pe diverse segmente de activitate, de la prestări de servicii, la jocurile de noroc, baruri sau diverse alte reclamaţii”, a completat Răducan. Comisarii mai aşteaptă, însă, eventualii consumatori întârziaţi şi, de asemenea, continuă controalele la operatorii economici de sezon.
Dorina CIOPLEA

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here