Țeapă de la supermarket! Zeci de lei, retrași în același timp de pe cardurile minerilor și angajatelor Manufactura de Motru SRL

1237

Cardurile a câtorva zeci de motreni, angajați la unitățile de stat și private din municipiul Motru, au fost golite joi, la ora 9.30, de câteva sute de lei. Fără nicio explicație, salariaților de la cele două cariere miniere ale CE Oltenia, și mai ales de la Manufactura de Motru, societate care se ocupă cu fabricarea de îmbrăcăminte, dar și de la alte societăți de stat, li s-au retras sume cuprinse între 20 și 80 de lei, de către supermarketul PROFI din localitate. Păgubiții, revoltați, au cerut explicații reprezentantului unității, acesta comunicându-le doar că abia acum li s-ar fi retras banii pentru cumpărături efectuate pe 20 aprilie, zi în care UPS-ul societății nu ar fi funcționat. Oamenii au anunțat, vineri, că se vor adresa organelor de poliție, patru depunând deja plângeri la Poliția Motru, considerând că au fost furați de banii respectivi.

Situație fără precedent la Motru, unde reprezentanții unui supermarket au retras bani de pe cardurile cumpărătorilor din oraș după aproape cinci luni de când aceștia ar fi achiziționat produse de la acel magazin.  “Soția s-a trezit, joi dimineața, că i s-au retras din cont aproape 40 de lei de către Profi Motru. Când a întrebat de ce i s-au luat banii, pentru că ea nu a făcut cumpărături în acea zi, i s-a explicat sec că i s-au oprit acum banii pentru 20 aprilie. Eu cred că este un furt, deoarece nu avea cum  să cumpere de 40 de lei pe datorie, iar cei de la magazin să nu știe. Situația este similară cu alte 20 colege de-ale soției, dar și cu alți angajați din minerit”, a declarat un miner de la o unitate din CE Oltenia, care funcționează în municipiu.

Șmecherie repetată!
“Lucrez la Manufactura în Motru și mie mi s-au retras bani în aceeași zi din cont, iar pe interogare mi se spune și de la ce casă, fiind vorba de o sumă de peste 80 de lei. Nu este posibil să fi cumpărat pe 20 aprilie de la Profi Motru fără bani. Aș fi văzut. Eu cred că e o șmecherie. O să anunț la poliție. Împreună cu colegele vom face luni o plângere colectivă la Polița Motru. Așa i s-a spus, să nu mai venim pe rând, ci toate odată’’, a spus și o angajată a Manufactura din oraș.“Mie mi-au luat 20 de lei, dar știu sigur că nu am făcut cumpărături în luna aprilie, nu am fost în localitate în acea perioadă. Poliția trebuie să cerceteze și să ne lumineze’’, a spus și angajatul unei instituții publice din Motru, revoltat că i s-au retras și lui, în aceeași dimineață, prin aceeași metodă banii de pe card. La Poliția Motru s-au depus deja, de vineri, câteva plângeri penale, în cauză urmând să se facă cercetări în legătură cu țeapa prin UPS. Prin UPS, fără pin, se pot retrage sume mai mici de 100 de lei.
ANAMARIA STOICA

1 COMENTARIU

  1. ALARMA FALSA LA PROFI

    Siguranta alimentara si satisfactia cumparatorilor sunt prioritati majore in magazinele PROFI. De aceea am facut cercetari amanuntite cu privire la aceasta situatie. In momentul de fata stim cu precizie ca niciunuia dintre clientii magazinului mentionat in articolul dumneavoastra nu i-a fost retinuta vreo suma necuvenita. Iata cum s-au petrecut lucrurile: din cauza unei disfunctionalitati operationale, nu s-au decontat la timp tranzactiile efectuate in perioada aprilie-august la un POS instalat in acest magazin. In urma unei verificari facute la inceputul lunii septembrie s-a constatat situatia si s-a repornit decontarea automata a tranzactiilor efectuate pe acest POS, procesandu-se toate tranzactiile ramase nedecontate. Astfel, cumparaturi facute in intervalul aprilie-august 2018 au fost decontate doar acum, cu intarziere, in 6 septembrie. Din acest motiv, unii cumparatori au ramas cu impresia ca li s-au incasat bani intr-o zi in care stiau ca nu au facut noi cumparaturi, cand de fapt le-au fost retrase sumele cuvenite pentru cumparaturi pe care ei le-au facut in lunile anterioare.
    Clientii sunt invitati sa verifice veridicitatea acestei afirmatii urmarindu-si extrasele de cont din perioada mentionata or, in cazul clientilor Raiffeisen, accesand Raiffeisen Online sau mergand direct la agentia din Motru a bancii.
    Am aprecia daca, spre linistea vecinilor magazinului, ati publica punctul nostru de vedere
    Cu stima,
    Gabriel Paslaru
    Manager Relatii Publice
    PROFI

Dă-i un răspuns lui Gabriel Paslaru Renunțați la răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here