Sute de reclamaţii, tranşate de Protecţia Consumatorilor Gorj

432

În anul 2015, la nivelul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au fost înregistrate un număr de 466 de reclamaţii şi sesizări din partea consumatorilor din care 132 (circa 35%) au fost constatate ca neîntemeiate. Numai luna trecută, la nivelul instituţiei judeţene s-au înregistrat 61 de reclamaţii şi sesizări, comisarii CJPC Gorj au soluţionat un număr de 42 de reclamaţii dintre care patru au fost constatate neîntemeiate, astfel că în prezent un număr de 19 reclamaţii sunt în curs de soluţionare. De asemenea, două reclamaţii au fost redirecţionate, spre cercetare şi soluţionare întrucât aspectele sesizate de către consumatori priveau activitatea unor operatori economici din alte judeţe sau intrau în sfera de competenţă a altor instituţii.
Aspectele reclamate în luna decembrie au privit: centrale termice – 2; contracte telefonie mobilă şi internet – 10; vulcanizare – 1; transport în comun – 5; telefoane, camere video defecte – 7; produse nelivrate în termen – 2; CEZ – 2; produse alimentare – 4; cartele telefonie mobilă – 2; servicii cadastru – 1; tâmplărie PVC – 4; telefonie mobilă, portare nr. telefon – 1; articole de încălţăminte – 2; transport firmă curierat – 3; servicii financiare – 5; Telekom – 4; articole din mobilă – 1; acumulatori auto – 1; deficienţe de informare – 4.
I.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here