Servicii “self-service” pentru şomeri

428

În data de 30 iunie 2015 a avut loc conferinţa de închidere a proiectului „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetăţeni prin utilizarea instrumentelor moderne TIC (servicii de tip “self-service”)” la care au participat 41 de persoane.
Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Gorj implementează începând cu data de 6 ianuarie 2014 proiectul cu titlul „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetăţeni prin utilizarea instrumentelor moderne TIC(servicii de tip “self-service”)”. Partenerii de implementare sunt: SC SIVECO ROMÂNIA SA şi BV McCann Romania.
Proiectul s-a derulat pe o perioadă de 18 luni şi este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni !; Axa prioritară 4 – Modernizarea serviciului public de ocupare; Domeniul major de intervenţie 4.1 – Întărirea capacităţii SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare.

Prin acest proiect, a fost dezvoltat și implementate un sistem informatic și o platforma online accesibilă pe computere și dispozitive mobile, care va facilita
accesul cetăţenilor la informații disponibile în cadrul agențiilor de ocupare a forței de muncă din Gorj, Dolj, Vâlcea şi Teleorman.

Contact:
Pentru informaţii suplimentare privind proiectul, vă rugăm să contactaţi:
Cristina-Iuliana GUŢĂ, manager proiect Telefon: 0253213824
Fax: 0253511568
CristinaIuliana.Guta@gj.anofm.ro
Cristina BADEA, expert comunicare Telefon: 0253213824
Fax: 0253511568
Cristina.Badea@gj.anofm.ro

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de muncă Gorj

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here