Selecţie pentru proiectul „Elevi mai performanţi, părinţi implicaţi!”

269

Inspectoratul Şcolar Judeţean (IŞJ) Gorj a demarat procedura de selecţie a unităţilor de învăţământ de nivel gimnazial din judeţ care vor lua parte la activităţile furnizate în cadrul proiectului „Elevi mai performanţi, părinţi implicaţi!”, proiect ai cărui beneficiari vor fi 3.200 de elevi din învăţământul gimnazial din judeţele Gorj şi Hunedoara.

Până la data de 28 octombrie 2014, şcolile ce doresc să ia parte la activităţile furnizate în cadrul proiectului trebuie să completeze formularul de înscriere şi acordul de parteneriat şi să trimită cele două documente pe adresa Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj, Str. Victoriei, Nr. 132 – 134, Târgu-Jiu, Gorj. Se va menţiona pe plic/dosar „Elevi mai performanţi, părinţi implicaţi” POSDRU/153/1.1/S/138269. În total, vor fi selectate 63 de unităţi de învăţământ gimnazial din judeţul Gorj şi Hunedoara, din mediul urban şi rural. Rezultatele evaluării vor fi publicate pe site-ul IŞJ Gorj şi pe adresele de e-mail ale unităţilor de învăţământ selectate. În ceea ce priveşte criteriile de selecţie, pentru a lua parte la activităţile din cadrul acestui proiect vor fi selectate în special: şcoli care promovează succesul şcolar, stima de sine, respectul pentru celălalt, toleranţa şi interculturalitatea, responsabilitatea pentru mediul înconjurător şi dezvoltarea durabilă; şcoli care promovează egalitatea de şanse; şcoli în care părinţii se implica activ în viaţa şcolii; şcoli în care există elevi de etnie rromă; şcoli care promovează prin activităţile educative extraşcolare tradiţiile şi obiceiurile, interculturalitatea şi diversitatea; şcoli situate îndepărtat/izolat de municipiul Târgu-Jiu. Obiectivul general al proiectului „Elevi mai performanţi, părinţi implicaţi!” îl constituie susţinerea formării sistematice a competenţelor cheie, procesului de evaluare, monitorizare sistematică şi stimulare a progresului şcolar pentru un număr de 3.200 de elevi din învăţământul gimnazial, în sprijinul unei educaţii de calitate prin dezvoltarea de intervenţii nonformale extracurriculare inovatoare, cu accent pe dezvoltarea abilităţilor personale ale elevilor din clasa a V-a şi a VI-a.
Roxana Lupu

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here