Echipa proiectului „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” organizează selecție națională pentru zeci de posturi de experți în Resurse Educaționale Deschise, pentru învățământul primar și gimnazial.
Selecția se desfășoară în perioada 26 august – 10 septembrie 2020. Persoanele interesate vor trimite dosarul personal, în format letric, către Casa Corpului Didactic care are disponibile posturile pentru care doresc să candideze, completând și formularul online specific postului vizat. ,,Ești cadru didactic cu experiență în realizarea de Resurse Educaționale Deschise (RED)? Ai mai realizat materiale educaționale multimedia pentru ciclurile primar și gimnazial? Ești interesat să realizezi Resurse Educaționale Deschise (RED)? Vrei să faci parte dintr-o echipă care inovează în educație? Atunci hai în echipa noastră, în echipa CRED! În perioada 26 august – 10 septembrie 2020, se derulează apeluri de selecție pentru 80 de posturi de experți în Resurse Educaționale Deschise, pentru învățământul primar și gimnazial. Pentru a aplica, accesați www.educred.ro/red, alegeți partenerul CRED angajator care are posturile disponibile, conform specializării/disciplinei de interes. Pentru depunerea dosarului la CCD selectat, completați formularul online și, obligatoriu, depuneți/trimiteți dosarul personal, în format fizic, către respectivul partener CRED. Atât depunerea/trimiterea în format fizic a dosarului, cât și completarea formularului online sunt obligatorii. Angajatorii sunt partenerii regionali ai Ministerul Educației și Cercetării-România, în cadrul proiectului CRED, anunțurile de selecție regăsindu-se pe pagina web a fiecărui partener” – aceasta este invitația adresată de membrii echipei CRED viitorilor lor colegi. Proiectul „Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți – CRED” este coordonat de Ministerul Educației Naționale, fiind cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul își propune: abilitarea curriculară/formarea a 55.000 cadre didactice din învățământul primar și gimnazial pentru o abordare metodologică centrată pe competențe cheie, în acord cu noul curriculum și adaptarea activităților de învățare la nevoile specifice ale fiecărui elev, inclusiv ale celor aflați în risc de abandon școlar; facilitarea predării-învățării centrate pe elev, mai exact, facilitarea învățării astfel încât să permită și să sprijine fiecare elev să progreseze în învățare, indiferent de posibilele dificultăți întâmpinate în învățare, indiferent de etnie, dizabilitate etc.; proiectarea și derularea predării-învățării centrate pe formarea de competențe în contextul noului cadru de referință al Curriculumului național dezvoltat prin proiect; abordarea integrată (în sensul realizării conexiunilor cu viața reală); asumarea de către profesori a unor roluri noi, facilitarea învățării în contexte nonformale și informale de educație; folosirea metodelor alternative de evaluare formativă; respectarea diversității; valorificarea orelor aflate la dispoziția profesorului (25%) în avantajul progresului fiecărui elev; proiectarea CDS valorificând nevoile, resursele și contextul cultural, social, economic local; revizuirea documentelor curriculare care vizează Programul „A doua șansă”.
R.L.