Se fac ultimele pregătiri pentru deschiderea Centrului de Agrement Săcelu

517

Conducerea Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret Gorj face ultimele pregătiri pentru primirea primei serii de elevi ce va fi cazată la Centrul de Agrement Săcelu.

În cadrul Direcţiei Judeţene pentru Sport şi Tineret (DJST) Gorj funcţionează Centrul de Agrement Săcelu care are o capacitate de 50 de locuri/serie, în camere de 5 locuri şi grupuri sanitare proprii, televizoare racordate la cablu în fiecare cameră.  Centrul dispune de bloc alimentar modern, sală de mese cu 200 de locuri, parc de joacă, terasă acoperită cu 30 de locuri, acces la internet, bază sportivă multifuncţională. “În curând deschidem sezonul de vară la Centrul de Agrement Săcelu. Prima serie de elevi este programată pentru mijlocul lunii iunie”, a declarat Horaţiu Gorun, directorul DJST Gorj. În vederea deschiderii sezonului de vară 2018 au fost luate următoarele măsuri: Promovarea ofertei turistice şi a programelor de vacanţă – a fost întocmită oferta turistică atât pentru judeţul nostru, cât şi pentru trimiteri în alte judeţe şi a început promovarea acesteia prin pliante, presă, radio, prin care informăm elevii, părinţii acestora, tinerii şi cadrele didactice cu privire la conţinutul ofertei, tarifelor şi facilităţilor acordate; întocmirea unor programe orientative ce vor cuprinde o varietate de activităţi ce vor  fi propuse participanţilor; Pregătirea bazei materiale – igienizarea spaţiilor de cazare, grupuri sanitare, spaţii de preparare a hranei şi servire a mesei; asigurarea materialelor necesare organizării programelor propuse elevilor pe întreaga perioadă a desfăşurării taberei; amenajarea bazei sportive, parcului de joacă şi a spaţiilor destinate activităţilor; asigurarea aprovizionării taberei cu substanţe dezinfectante şi materiale de curăţenie în cantitate suficientă; asigurarea alimentării cu apă potabilă rece şi caldă pentru blocul alimentar şi pentru anexe (băi, duşuri, grupuri sanitare); asigurarea condiţiilor necesare spălării lenjeriei prin încheierea de contracte cu o firmă prestatoare de servicii; asigurarea colectării şi îndepărtării igienice a reziduurilor lichide şi solide; asigurarea autorizaţiilor de funcţionare a taberei de la organele competente; Cu privire la securitatea vieţii şi sănătăţii elevilor, tinerilor şi cadrelor didactice pe perioada cât participă la tabără – a fost întocmit regulamentul de tabără care va fi prelucrat cu toţi participanţii, sub semnătură, care prevede măsurile igienico-sanitare şi de securitate personală, măsuri privind circulaţia pe drumurile publice, măsuri pentru securitatea bunurilor personale, măsuri PSI, precum şi sancţiuni pentru abateri de la acestea; Asistenţa medicală – stabilirea cu sprijinul Primăriei Târgu-Jiu (Direcţia Publică de Patrimoniu) a încadrării taberei cu personal medical pe fiecare serie; amenajarea în tabără a unui spaţiu pentru cabinet medical, infirmerie, izolator, prevăzut cu  instalaţie de apă potabilă curentă şi grup sanitar; dotarea cabinetului medical cu medicamente şi materiale sanitare în vederea acordării asistenţei medicale de urgenţă a copiilor şi tinerilor din tabără; asigurarea personalului calificat şi examinat din punct de vedere medical pentru blocul alimentar; Stabilirea împreună cu societăţile deţinătoare de mijloace de transport auto şi cu agenţia C.F.R. a programului de transport în condiţii civilizate şi de securitate a elevilor, tinerilor şi cadrelor didactice în tabere şi excursii. “La sfârşitul fiecărei serii de tabără se va efectua o evaluare a activităţilor desfăşurate, precum şi sondaje pentru cunoaşterea preferinţelor turistice ale elevilor, tinerilor şi cadrelor didactice care să stea la baza elaborării programelor turistice pentru anul următor”, a precizat şeful DJST Gorj.
Izabella Molnar

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here