Şarpantă şi echipamente noi la Serviciul Judeţean de Ambulanţă

179

ambulantaServiciul Judeţean de Ambulanţă (SJA) Gorj intră în şantier. Directorul Marian Niculescu a început să pună în practică promisiunile făcute la instalarea sa în funcţie.

Astfel, lucrările de reabilitare şi modernizare încep în scurt timp. De asemenea, şi angajaţii de pe ambulanţe vor beneficia de echipamente noi.

Chiar dacă acum Marian Niculescu este interimar în funcţia de director al Serviciului Judeţean de Ambulanţă, el spune că va participa la concursul pentru postul de manager şi va continua proiectele pe care le va începe în perioada imediat următoare. Deoarece se laudă cu o vastă experienţă de manager, Marian Niculescu a gândit şi pentru Serviciul Judeţean de Ambulanţă (SJA) Gorj o serie de proiecte ce urmează a fi puse în practică. Astfel, înainte de orice, Niculescu doreşte modernizarea sediului central al Serviciului Judeţean de Ambulanţă (SJA) Gorj, fiind total dezamăgit de felul cum a găsit acest loc în momentul instalării sale.

În acest sens, acum încep să se concretizeze o parte dintre promisiunile făcute. „Avem licitaţie pentru şarpantă, până la sfârşitul lunii august sperăm să fie gata”, spune Marian Niculescu, directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Gorj.

180 de echipamente noi

Serviciul Judeţean de Ambulanţă Gorj are 213 angajaţi. Pentru 180 din aceştia, adică pentru cei care lucrează pe ambulanţe, SJA achiziţionează echipamente noi. „Avem licitaţie şi pentru echipamente complete vară-iarnă, impermeabile, moderne; acestea costă 1,7 miliarde de lei. S-a adjudecat şi aşteptăm să vină echipamentele”, confirmă Marian Niculescu, managerul SJA Gorj.

Prin urmare, directorul Niculescu este hotărât să dovedească tuturor că promisiunile lui nu rămân doar la stadiul de vorbe, ci se transformă în fapte.

Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here