Robot telefonic pentru abonaţii Aparegio Gorj

201

Aparegio Gorj, operatorul regional de apă şi canalizare, continuă procesul de îmbunătăţire a interacţiunii cu abonaţii săi. Astfel, pe lângă call-centerul non-stop disponibil apelând numărul de telefon 0253/920, începând din luna iulie 2016 pe toate celelalte linii telefonice ale societăţii, respectiv 0253/217.653, 0253/211.308 şi 0253/217.546 a fost facilitat accesul abonaţilor direct către departamentul dorit, prin introducerea unui robot telefonic, funcţional pe tot parcursul programului de lucru cu publicul, micşorându-se astfel şi timpul de aşteptare, numerele rămânând, de asemenea, disponibile şi pentru sesizări în regim non-stop.
Robotul telefonic este structurat astfel încât să acopere o gamă cât mai largă de nevoi ale abonaţilor, aceştia putând sesiza un deranjament la departamentul apă-canal (tasta 1), sau cere informaţii despre contracte, facturi şi plăţi (tasta 2). De asemenea, oficiul de calcul şi facturare (tasta 3), departamentul proiectare (tasta 4) sau departamentul financiar contabil (tasta 5) se numără printre opţiunile disponibile. Pentru orice alt tip de solicitare sau dacă opţiunea dorită nu se regăseşte în meniul robotului telefonic, apelantul poate opta să fie preluat de ofiţerul de serviciu.
I.M.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here