Retailerul Domo a închis magazinul de la Târgu-Jiu

1952

Cele 75 de puncte de vânzare din întreaga ţară din reţeaua Domo îşi închid uşile în aceste zile. Retailerul electro-IT închide toate magazinele fizice, păstrând însă doar magazinul online, fiind singurul loc de unde cumpărătorii mai pot achiziţiona produse. Şi la Târgu-Jiu, retailerul Domo avea un singur magazin, cel din incinta unui centru comercial, însă magazinul a fost închis începând de luni. Contactaţi telefonic, reprezentanţii magazinului au spus că de ceva vreme nu mai primiseră marfă nouă în magazin, iar în ultimele zile s-au vândut o bună parte din produsele existente. Totodată, duminică, în ultima zi când magazinul a mai funcţionat, toată marfa rămasă în incinta acestuia, a fost trimisă spre alte magazine.
“Domo şi-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare şi nu îşi mai plătea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au făcut plăţi pentru o vreme, pentru ca apoi să apară şi aici probleme. Noi nu mai livrăm marfă”, a declarat pentru presa centrală un furnizor al companiei.
Şi pe pagina de internat a retailerului Domo, sunt anunţate reduceri masive. “Dăm tot!”, acesta este mesajul care apare atunci când deschizi site-ul, reducerile la unele produse fiind chiar şi de 90%, oferta fiind valabilă până în ultima zi a lunii noiembrie. În oferta online apar preţuri promo de chiar 2 lei pentru carcase de telefoane mobile şi tablete, folii de protecţie ori mouse-uri sau cabluri USB. Totodată, oferta online cuprinde tastaturi la doar 17 lei, căşti audio şi ondulatoare pentru păr la puţin peste 20 de lei ori mixere la nici 24 de lei. Cele mai scumpe produse din cadrul ofertei “Dăm tot!” sunt o combină frigorifică la 879,92 lei, dar şi o maşină de spălat vase la 804,93 lei.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.