Reclamaţii la pantofi şi supravegheri în Poiana Narciselor

361

3804654685_73d71e37c6_oDouă echipe ale Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj se vor afla duminică la Preajba acolo unde se va desfăşura tradiţionala Sărbătoare a Narciselor.

Conducerea CJPC Gorj îşi va trimite proprii comisari la Preajba pentru a supraveghea activitatea comercianţilor şi a verifica produsele ce sunt oferite spre vânzare, fie ele produse alimentare, fie nealimentare. Potrivit Mihaelei Răducan, acţiunea se va desfăşura precum cea de la Drăgoieni. „Şi duminica trecută am avut la Drăgoieni două echipe ale CJPC Gorj pentru a supraveghea piaţa. Şase agenţi economici au fost sancţionaţi, valoarea amenzilor contravenţionale fiind de 5.000 de lei”, a precizat şefa CJPC Gorj.

Aceasta a mai spus că agenţii economici amendaţi erau din alte regiuni decât ale Gorjului, şi anume din Caracal, Corabia, Craiova, Cluj. „Verificăm în mod deosebit operatorii economici care sunt din alte judeţe decât Gorjul deoarece cei de la noi sunt mereu verificaţi şi de alte instituţii, precum Direcţia Sanitar-Veterinară, cea de Sănătate Publică şi de Garda Financiară”, a adăugat Mihaela Răducan.

Două echipe de la Protecţia Consumatorilor vor fi duminică şi la Preajba, una dintre ele acţionând până la orele amiezii, iar cealaltă până la încheierea manifestaţiilor şi a întregii sărbători.

Cu pantofii la CJPC

În această perioadă, comisarii CJPC Gorj mai lucrează şi la rezolvarea mai multor reclamaţii venite după încheierea Sărbătorilor Pascale. Potrivit comisarului-şef, Mihaela Răducan, multe dintre reclamaţii au venit pe domeniul rezilierii contractelor, iar altele pe sectorul încălţămintei. Astfel, comisarii Protecţiei Consumatorilor au consiliat la telefon, dar şi la sediul instituţiei, mai multe persoane care au reclamat deteriorarea perechilor de pantofi cumpărate înaintea Paştelui. „Aceştia s-au prezentat cu bonul de casă de la magazinul de unde şi-au achiziţionat pantofii şi ne-au zis că aceştia li s-au rupt după numai câteva purtări. Sesizările se rezolvă favorabil pentru consumatori, fie prin înlocuirea perechilor de pantofi, fie prin restituirea banilor.

În cazul celor pe care i-am consiliat telefonic, le-au zis să meargă la magazinul cu pricina şi să le spună vânzătoarelor faptul că o reclamaţie a fost înaintată către instituţia noastră, iar consumatorilor respectivi li s-a rezolvat problema pe loc de către administratorul de magazin”, a declarat Mihaela Răducan, şefa CJPC Gorj.

Izabella Molnar

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here