Proiect pentru eficientizarea timpului angajaţilor AJOFM Gorj

292

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Gorj implementează începând cu data de 6 ianuarie 2014 proiectul cu titlul „Eficientizarea serviciilor furnizate către cetăţeni prin utilizarea instrumentelor moderne TIC (servicii de tip “self-service”)”. Partenerii de implementare sunt: SC SIVECO ROMÂNIA SA şi SC NICOLA & PARTNERS SRL.

Proiectul se va derula pe o perioadă de 18 luni şi este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 – Investeşte în oameni!
“Obiectivul general al proiectului este acela de a creşte gradul de vizibilitate a SPO în rândul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, prin dezvoltarea unei aplicaţii informatice de tip “self service” care să vină în întâmpinarea clienţilor săi. Această soluţie informatică va oferi două tipuri de servicii persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă: în primul rând informare profesională, aceasta presupunând furnizarea de informaţii privind evoluţia pieţei muncii, standarde ocupaţionale, cerinţele locurilor de muncă vacante”, a precizat Cristina-Iuliana Guţă, manager de proiect.

Acţiuni inovatoare
Un alt obiectiv al proiectului se referă la dezvoltarea unei platforme Web accesibilă atât pe terminale clasice (laptop, desktop), cât şi prin intermediul dispozitivelor. Astfel, va fi îmbunătăţită funcţionarea şi organizarea internă a AJOFM Gorj şi a partenerilor săi, permiţând o eficientizare şi o mai mare rapiditate în furnizarea de servicii clienţilor SPO. Proiectul contribuie la modernizarea SPO prin dezvoltarea şi implementarea de acţiuni inovatoare, la o mai bună vizibilitate a acestuia şi a serviciilor oferite celor ce sunt în căutarea unui loc de muncă. “Prin activităţile propuse a se realiza şi rezultatele aşteptate ca urmare a implementării proiectului vor fi sprijinite 4 agenţii de ocupare (Vâlcea, Gorj, Dolj, Teleorman), în modernizarea şi eficientizarea acestora, prin crearea unei platforme Web pentru fiecare. Un număr de 60 de angajaţi ai SPO vor fi instruiţi pentru a folosi acest sistem de tip “self-service”. Vor fi efectuate 2 studii şi prognoze naţionale a schimbărilor pe piaţa forţei de muncă. De asemenea, în cadrul proiectului se urmăreşte şi o mai bună vizibilitate a SPO şi a serviciilor, oferită prin acţiuni de comunicare”, mai precizează managerul proiectului.
Tot în cadrul proiectului va fi creată o reţea virtuală de cooperare între membrii grupului ţintă (prin website-ul dedicat proiectului) pentru facilitarea transferului de cunoştinţe şi bune practici. Bugetul proiectului este în valoare de 12.059.832,04 lei, din care: finanţare FSE 9.044.874,03 lei şi contribuţie proprie 3.014.958,01 lei.
A.B.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here