Pentru a veni în sprijinul cetățenilor cu drept de vot, activitatea serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor din judeţ se va desfăşura în cadrul unui program prelungit de lucru cu publicul, după cum urmează:
- între orele 08.00 – 16.00, în ziua de sâmbătă – 26.09.2020;
- între orele 07.00 – 21.00, în ziua de duminică – 27.09.2020.
„În contextul procesului electoral pentru alegerea autorităților administrației publice locale din data de 27 septembrie 2020, aducem la cunoștință următoarele:
În conformitate cu prevederile art. 4 alin.(5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, actele de identitate care au expirat începând cu data de 1 martie 2020 își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență/alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.
Documentele necesare eliberării actelor de identitate sunt menționate pe site-ul nostru www.evpgorj.ro la secțiunea EVIDENȚA PERSOANELOR”, a anunțat Ion Doinel Popescu, directorul executiv al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Gorj.