Primăria Târgu-Jiu a primit peste 53.000 de petiţii

402

Pe parcursul anului trecut, la Primăria Municipiului Târgu-Jiu au fost înregistrate peste 53.000 de sesizări şi petiţii. Majoritatea au fost soluţionate favorabil, iar 304 dintre ele sunt în curs de operare, la această oră. Cu toate eforturile depuse de personalul primăriei pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, un număr de 298 cetăţeni s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme.

Nu mai puţin de 53.066 de documente au fost înregistrate la Primăria Târgu-Jiu pe parcursul anului trecut. Cele 53.066 documente înregistrate la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor au fost soluţionate după cum urmează: 37.933 favorabil; 273 parţial favorabil; 1.288 nefavorabil; 13.268 documente interne; 304 sunt în curs de rezolvare (în operare). „Dintre documentele înregistrate de la instituţii şi autorităţi publice, un număr de 72 sunt de la Consiliul Judeţean Gorj (48 rezolvate favorabil, 4 nefavorabil,17 intern, 3 în curs de rezolvare ), 222 de la Instituţia Prefectului Gorj (95 rezolvate favorabil, 4 parţial favorabil, 12 nefavorabil, 101 intern, 10 în curs de rezolvare), 20 de la Direcţia de Sănătate Publică Gorj (13 rezolvate favorabil, 7 intern), 14 de la Garda de Mediu Gorj (8 rezolvate favorabil, 6 intern) şi 61 de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Gorj (49 rezolvate favorabil, 12 intern)”, a explicat Florin Munteanu, reprezentantul Centrului pentru Informarea Cetăţenilor din cadrul Primăriei Târgu-Jiu.

Peste 10.000 de petiţii propriu-zise
Din cele 53.066 documente înregistrate , un număr de 10.264, reprezintă petiţii propriu-zise, care au fost repartizate spre soluţionare compartimentelor de specialitate. Principalele solicitări adresate de către cetăţenii municipiului, sunt: adeverinţe de la Registrul Agricol; anchete sociale în vederea obţinerii unui grad de handicap, pentru încredinţarea minorilor în cazurile de divorţ, propuneri cu privire la instituirea unor măsuri de protecţie pentru minori, curatele speciale (2.186); certificat de urbanism (1.262); autorizaţii de construire/demolare (624).
Cele 10.264 petiţii au fost soluţionate astfel: 10.169 favorabil; 9 parţial favorabil; 62 nefavorabil; 20 interne; patru sunt în operare.

Aproape 300 de cetăţeni, în audienţă la primar
Cu toate eforturile depuse de personalul primăriei pentru soluţionarea problemelor cetăţenilor, un număr de 298 cetăţeni s-au prezentat în audienţe solicitând rezolvarea unor probleme care vizează: Serviciul Gospodărie Comunală 63; Serviciul Urbanism şi Amenajarea Teritoriului 22; Direcţia Resurse Umane 65; Compartimentul îndrumare asociaţii de proprietari 22; Direcţia Publică de Protecţie Socială 40; Direcţia Tehnică – investiţii 35; Direcţia Publică de Venituri 7; Direcţia Administraţie Publică Locală 10; altele 34 ( concesionări, Poliţia Locală, probleme personale). „Cetăţenii prezenţi la audienţe au solicitat locuinţe, locuri de muncă, amenajarea parcărilor şi a spaţiilor verzi aferente blocurilor de locuinţe, ajutor social, utilităţi. În cadrul audienţelor organizate pentru rezolvarea solicitărilor adresate pe probleme legate de legile fondului funciar s-au prezentat în anul 2012 un număr de 147 persoane ale căror probleme au fost supuse analizei comisiei locale”, a menţionat Florin Munteanu.
Minodora Sucea

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here