Posturi scoase la concurs la Primăria Târgu-Jiu

251

Primăria municipiului Târgu-Jiu, alături de administraţia locală din Negomir, Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (DSVSA) Gorj şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Gorj, sunt pe lista din această săptămână a Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici (ANFP) privind o serie de posturi scoase la concurs de la nivelul judeţului nostru.

Pe lista din această săptămână, figurează Primăria Târgu-Jiu care organizează concurs în vederea ocupării a două posturi de consilieri superiori. Primul post este cel pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie vacantă, de consilier, clasa I, grad profesional superior la Centrul pentru Informarea Cetăţenilor, Direcţia Resurse Umane, Managementul Funcţiei Publice şi Comunicare Publică. Proba scrisă a concursului este programată a se desfăşura pe 9 decembrie, de la orele 10:00 la sediul administraţiei târgujiene, urmând ca după două zile, pe 11 decembrie, cei care trec de examenul scris să susţină interviul. De asemenea în cadrul Primăriei municipiului Târgu-Jiu, mai este vacant un post de consilier, clasa I, gradul profesional superior, din cadrul Serviciului agricol, Direcţia juridică şi administraţie publică. Examenul scris va avea loc în ziua de 10 decembrie, tot la sediul instituţiei, iar pe 12 decembrie, este programată a fi susţinută proba de interviu.
Data limită de depunere a dosarelor de participare la concurs este în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, la sediul Primăriei municipiului Târgu-Jiu, Compartimentul salarizare, resurse umane şi managementul funcţiei publice.
Pentru funcţia publică vacantă de consilier, clasa I, gradul profesional superior din cadrul Centrului pentru informarea cetăţenilor, participanţii la concurs trebuie să deţină studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 9 ani.
Totodată, cei care vor să ocupe funcţia de consilier în cadrul Serviciului Agricol, trebuie să deţină studii de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor juridice, agricole sau topografie, precum şi vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei publice tot de minim 9 ani de zile.

Auditor superior la Negomir
Alt post vacant făcut public în aceste zile este ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiei publice de execuţie de auditor, clasa I, gradul profesional superior din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Negomir. Concursul va fi susţinut la Bucureşti, la sediul ANFP, în ziua de 11 decembrie, ora 10:00, fiind programată proba scrisă, urmând ca data şi ora probei de interviu să fie comunicate ulterior. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor economice; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 9 ani; cunoştinţe operare IT, atestate cu certificat de absolvire a unui curs de formare / instruire/ perfecţionare în domeniul operării PC/IT.
ANFP a mai scos la concurs şi un post vacant în cadrul DGASPC Gorj, de şef birou, gradul II, clasa 74 de salarizare, din cadrul Biroului Achiziţii Publice şi Contractare Servicii Sociale. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minim doi ani; studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice. Data limită pentru depunerea dosarelor este 24 noiembrie, proba scrisă a concursului va avea loc în data de 3 decembrie, ora 20:00, iar interviul va fi susţinut pe 8 decembrie la aceeaşi oră.

Consilieri pentru DSVSA Gorj
Şi DSVSA Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor funcţii publice de execuţie, vacante, după cum urmează: consilier, clasa I, gradul profesional superior – Biroul Evidenţă Informatică şi Control Administrativ; consilier, clasa I, gradul profesional superior – Serviciul Catagrafie, Înregistrare, Evaluare, TRACES. Pentru ocuparea acestor două posturi vacante s-a programat proba scrisă în data de 8 decembrie, la ora 10:00, urmând ca participanţii care trec de examenul scris să susţină interviul pe 11 decembrie, ambele probe fiind susţinute la sediul DSVSA Gorj. Dosarele de înscriere se vor depune până pe 24 noiembrie la secretariatul instituţiei, iar participanţii trebuie să deţină studii universitare de licenţă în domeniul medicinei veterinare, vechime de minim 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei.
Izabella Molnar

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here