Primăria localității Lelești a demarat procedura de concurs pentru ocuparea postului vacant de secretar general al comunei. Dosarele de concurs se depun la sediul instituției administrativ-teritoriale până la data de 27 februarie 2024. Examenul scris este programat pentru ziua de 11 martie, ora 10:00.
Pentru înscrierea la concurs și ocuparea acestui post, candidații trebuie să îndeplinească următoarele cerințe: să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea juridică, administrație publică sau științe politice; studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Legea învăţământului superior nr. 199/2023; să fie numiţi într-o funcţie publică de clasa I; să nu aibă o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii; să aibă o vechime de minim 5 ani în specialitatea studiilor.