Compania Națională „Poșta Română” marchează încă un moment istoric: a demarat procedura de achiziție de servicii medicale de tip abonament, destinate tuturor salariaților.
Acest pachet este unul deosebit de important, având o valoare estimată de 36.000.000 de lei pentru o perioadă de trei ani (36 de luni), ceea ce reflectă angajamentul companiei față de sănătatea și bunăstarea angajaților săi.
Achiziția acestor servicii medicale va aduce un beneficiu major pentru cei aproape 21.000 de angajați, oferindu-le acces la o gamă largă de servicii medicale, inclusiv consultații generale și de specialitate, analize de laborator, investigații imagistice, servicii stomatologice de bază, servicii de sănătate mintală, asistență medicală de urgență și telemedicină.
„Este un moment revoluționar pentru Poșta Română, având în vedere amploarea și importanța acestei achiziții. Prin acest proiect, Poșta Română își reafirmă angajamentul față de sănătatea și siguranța angajaților săi, oferind acces la servicii medicale de calitate, care să sprijine prevenirea, tratamentul și recuperarea în fața riscurilor de sănătate. Suntem conștienți că o echipă sănătoasă și motivată reprezintă cheia succesului nostru pe termen lung”, a menționat Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române.
Poșta Română dorește să contribuie activ la îmbunătățirea calității vieții angajaților săi, prin măsuri care să prevină apariția unor probleme de sănătate pe termen lung și să asigure un mediu de lucru mai sigur și mai eficient. Alocarea unui buget de 36 milioane de lei pentru acest program de servicii de sănătate se aliniază viziunii companiei de a fi un loc de muncă responsabil și orientat către bunăstarea fiecărei persoane din echipă.